M
Mrtjen
Guest
Tjah ik weet het niet meer precies ging heel snel in een flits was het gebeurd. Het kwam er een beetje op neer dat het ding ineens heel veel zijdelingse snelheid opbouwde. en dat ging heel snel, misschien wel door een wind bries (of slechte stuurmans schap). Het lukte me niet om snel deze zijdelingse vaart af te remmen, Ik raakt in paniek en besloot hem te landen. Niet slim met die snelheid.
Ik heb een dual rate met expo ingesteld op een schakelaartje. Naar boven aan, naar beneden uit. Echter met expo en dual rate aan vond ik de heli zeer langzaam reageren op stick inputs. Maar zet ik ze uit dan reageert ie weer veels te heftig. Moet dus een middenweg zien te vinden.
Weet iemand trouwens nog een antwoord op mijn vraag over de inbalans in mijn accu (4.19-4.25-4.22)
Ik heb een dual rate met expo ingesteld op een schakelaartje. Naar boven aan, naar beneden uit. Echter met expo en dual rate aan vond ik de heli zeer langzaam reageren op stick inputs. Maar zet ik ze uit dan reageert ie weer veels te heftig. Moet dus een middenweg zien te vinden.
Weet iemand trouwens nog een antwoord op mijn vraag over de inbalans in mijn accu (4.19-4.25-4.22)