Wat de servo hevels betreft zou ik liefst geen alu nemen. Maar er komen op de 600pro wel van die afstandsbussen te zitten toch? Dan is kunststof wellicht te slap. Of je moet een schijf of stevige arm zien te vinden.
Die 18mm is wel belangrijk voor de microbeast. 1 van de stappen is het inleren van 6 graden cyclic en daarbij moet je in principe blauw licht krijgen (indicatie dat je geometrie klopt). Misschien dat daarvoor zelfs 17 of 16mm nodig is. Misschien eerst gewoon met standaard kunststof hevels de juiste afstand bepalen en evt invliegen en dan naar juiste maat alu of stevige kunststof hevels op zoek gaan.
Deze hevels bijvoorbeeld zijn best stijf Carbon Servo Arm, 20 mm, Futaba [MIK4021] : HobbyManiac.Com, Heeft passie voor uw hobby!
Voor de heatsink kun je hittegeleidende lijm gebruiken als Arctiv Silver. Of evt hittegeleidende pasta in het midden smeren en dan op de 4 hoeken een drupje CA.
Let voor lijmen even op dat het kunststof van de Jive geen opgehoogde randjes heeft anders sluit de heatsink niet goed aan. Evt randen van de heatsink schuin afvijlen.
Bij de BEC moet je overigens een 2e kabel gebruiken, had je die al?
De bec is heel goed en betrouwbaar maar alles kan kapot. Daarom raad Kontronik aan om een 4 cellen NIMH pakket parallel te zetten als veiligheidsbuffer. Deze wordt door de Bec volgeladen en in geval van nood kun je er nog mee autoroteren.
Er waren ook wat problemen als je het bec voltage op 6V zet en het oude protocol van de Bec. Met versie 9 is dit zo goed als voorbij.
hey Danny wat betreft de hevels, daar ga ik je raad in volgen, maar inderdaad er zitten afstands-kogeltjes op gemonteerd, er zitten wel verschillende maten bij, korte en lange, de lange dienen voor zo dicht mogelijk bij de servo en de korte staan dan weer wat verder (moest het zijn dat je die dan nodig hebt).
Volgens mij zijn de plastic hevels wat te slap , heb schrik dat ze gaan breken of plooien.
Inderdaad voor het verlijmen heb ik een kleine spleet door de randjes van de jive, als ik hem op de jive leg en naar het licht gericht houd zie je het goed.
Voor de jive en zijn bec had ik gezien in de handleiding dat je een extra kabel nodig had, ik ga het toch misschien overwegen om een bufferpakketje te plaatsen.
bedankt he voor je reply