Macrabbit
Vriend van modelbouwforum.nl
Hey dat is onverwacht, maar toch weer een prachtig stukje werk, waar haal de ideeën toch. Nee knap gedaan, Hoe klem jij deze winch?
Ik wilde de verhaal geleiders links en rechts een soort van slot laten draaien, anderzijds kan dit ook met een slotje dat via de cabine opening wordt gemonteerd.
Ik ga mijn ankers werkend maken maar zit hier met het probleem dat de motoren onder deze winch zullen zitten, en de kettingen erover lopen, anderzijds zal ik de ankers steeds moeten neerlaten of een slotje eraan moeten maken om dit te verwijderen, hier moet ik nog eens over denken)
Als ik zie hoeveel werk ik nog heb aan mijn boot pfff dat gaat nog maanden duren tegen de zus klaar is vrees ik.
Maar ik moet zeggen de romp is bijna helemaal daar en dan komt het leuke friemel werk aan de cabine enz... Wie weet kan ze volgend jaar wel eens een trek wedstrijdje doen met de Boxer mmm moeilijk wat is nu sterker een Boxer of een Wrestler ik weet het niet (hahahaha ik zal er dan maar 4S in gooien )
Knap werk Sjoerd, blij dat ik je kan inspireren dat doe jij trouwens ook hier hoor, ik heb al uren op jou bouwverslag gezeten...
Hey Jan,
Zoals gezegd, bij het testen presteerde de winch niet naar behoren. Ik had natuurlijk al een proefje gedaan met de winch voor de Smit Nederland

Waarom verbaast het me niet dat de ankers werkend gaat maken?

Als je tegen het werk aan zit te hikken had je een andere hobby moeten kiezen

Volgens mij is de Wrestler van hetzelfde vermogen voorzien als de Boxer. Althans, ik heb voor jou thrusters dezelfde motoren gebruikt als voor de Boxer. Ook de schroeven zijn gelijk. En een keertje samen, zou geweldig zijn. Maar dan mooi in formatie, kijken wie de sterkste is, is niet aan mij besteed.

Even voor de goede orde, ik heb je niet uitgedaagd wat betreft de ankers, laat dat even duidelijk zijn.
Jan , verder succes met je Union Wrestler, wordt echt een heel mooi schip.