Bouwverslag Union Sovereign

Ben ook nieuwsgierig naar Jan zijn WW of JR. Jouw schip wordt ook een beauty Sjoerd! Mooi om te volgen en naar te kijken. Dwingt altijd respect af. Gr. Klaas.

Laatst bewerkt:
Hallo Jan, dank je wel. Hoop dat het bij jou ook weer een beetje gaat kriebelen. Je wordt gemist.

Ben ook nieuwsgierig naar Jan zijn WW of JR. Jouw schip wordt ook een beauty Sjoerd! Mooi om te volgen en naar te kijken. Dwingt altijd respect af. Gr. Klaas.

Niet zo lang geleden was ik bij een IOS meeting in Wolvega (ligt bij mij om de hoek). Op uitnodiging ben ik er als gast geweest en mijn ogen uit gekeken, ja op dat soort momenten kriebelt het zeker!

Als het gebeurt is met het mooie weer en het mindere weer inzet, dan moet er maar eens snel weer wat aan de Wolraad worden gebouwd.

Komt goed, I'll be back!:bier:

Jan

Ben nu bezig met de bekabeling. Hoop dat het bij de volgende Up-Date er beter uit ziet.;)

P1040211.JPG

P1040212.JPG

P1040213.JPG

Verder weinig te melden. Tot nu toe gaat alles naar wens. Kwestie van goed geconcentreerd blijven werken.
Tot de volgende keer.

• Like
Reactions: aac
Zit er goed uit Sjoerd. Het zal niet afdoen van de echte installateur, want de lat ligt goed hoog bij je werk. Ik geniet ervan in ieder geval!
Zie ik het goed dat je glaszekeringen gebruikt?
Zoek zelf nog houders voor mini steekzekeringen, echter die zijn niet te vinden.

Groet Dennis

Zit er goed uit Sjoerd. Het zal niet afdoen van de echte installateur, want de lat ligt goed hoog bij je werk. Ik geniet ervan in ieder geval!
Zoek zelf nog houders voor mini steekzekeringen, echter die zijn niet te vinden.

Groet Dennis

Welke zekeringen zijn dat Dennis?

Groet Dennis

Klopt Dennis. Een zekering is een zekering en deze zijn speciaal voor op een printplaat. Ook de connectoren zij om die reden aangeschaft. Zo kan ik mooi achter elke zekering een groen blok ledje met weerstand plaatsen. Is natuurlijk een gebbetje, maar het oog wil ook wat en op deze manier kan ik wel in één opslag zien of de zekering nog heel is. Wat de echte installateur betreft, ik hoop aan je verwachtingen te kunnen voldoen. Wat de mini steekzekering houder betreft, de tip van AHoogendijk lijkt me bruikbaar.

:banana:De kraan werkt.
Moet uiteraard nog verder worden afgewerkt maar het systeem is goed. Een werkende lier is voorbereid en wordt in een later stadium bevestigd aan de kraan.

Hallo Marc,
Is inderdaad veel werk geweest en vele malen dingen opnieuw moeten maken, maar het is het waard, vind ik dan hè;)

Das een mooi kraantje Sjoerd !! en het is de tijd zeker waard geweest .
ik heb nog op de kaart gekeken en dacht eigenlijk dat je in de buurt van Dennis K woonde , dit is echter niet het geval !!!!!!!
Ik woon ongeveer aan de andere kant van Nederland tegen de Belgische grensstreek :hammer:
Maar als je het echt wil verzinnen we wel wat .
groet Erwin.

Back