Macrabbit
Vriend van modelbouwforum.nl
Plaatje Sjoerd!
Jan
Hallo Jan, dank je wel. Hoop dat het bij jou ook weer een beetje gaat kriebelen. Je wordt gemist.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Plaatje Sjoerd!
Jan
Bedankt voor je reactie Klaas.Ben ook nieuwsgierig naar Jan zijn WW of JR. Jouw schip wordt ook een beauty Sjoerd! Mooi om te volgen en naar te kijken. Dwingt altijd respect af. Gr. Klaas.
Jij ook weer bedankt Erwin. Voordeel van goede tekeningen en uiteraard een goede freesbank.Prachtig Sjoerd !! ook de aluminium plaat met motor en overbrenging .
Hallo Jan, dank je wel. Hoop dat het bij jou ook weer een beetje gaat kriebelen. Je wordt gemist.
Ben ook nieuwsgierig naar Jan zijn WW of JR. Jouw schip wordt ook een beauty Sjoerd! Mooi om te volgen en naar te kijken. Dwingt altijd respect af. Gr. Klaas.
Waren de Zaterdag ook in Wolvega. Niet gezien Jan of was je op een andere dag?
Zeker weten Jan.Klopt was er zondag ochtend, we speken elkaar later wel weer eens Sjoerd!
Jan
Zit er goed uit Sjoerd. Het zal niet afdoen van de echte installateur, want de lat ligt goed hoog bij je werk. Ik geniet ervan in ieder geval!
Zie ik het goed dat je glaszekeringen gebruikt?
Zoek zelf nog houders voor mini steekzekeringen, echter die zijn niet te vinden.
Groet Dennis
Zit er goed uit Sjoerd. Het zal niet afdoen van de echte installateur, want de lat ligt goed hoog bij je werk. Ik geniet ervan in ieder geval!
Zie ik het goed dat je glaszekeringen gebruikt?
Zoek zelf nog houders voor mini steekzekeringen, echter die zijn niet te vinden.
Groet Dennis