Vraagje. Hoe heb je die gaten zo netjes verdeeld? Gaat de goede kant op en ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vraagje. Hoe heb je die gaten zo netjes verdeeld? Gaat de goede kant op en ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
Het eindresultaat zal nog zeker een jaar op zich laten wachten schat ik. Zitten oneindig veel van dit soort details op de Sovereign.
Dank je Anker. Gelukkig zijn er nog veel betere bouwers. Ook ik kijk "graag af" en probeer de lat steeds hoger te leggen.wat een kunstenaar ben jij pet je af.
Hallo Tinus,Doe je dat buigwerk voor de reling gewoon uit de hand Sjoerd, of gebruik je malletjes ?
Mooi werk Sjoerd,
Solderen is mijn hobbydus ik ben fan!
Groet Dennis
Dank je Kees.Prachtig weer Sjoerd en als je naar 'betere' bouwers kijkt dan kijk je zeker in de spiegel? Supermooi wat je allemaal maakt. Bij die Tugger winch zitten allemaal messing rond staf stukjes. Die lijken te zijn afgeknipt. Ga je dat nog afwerken? Of vertekenen de foto's gewoon een beetje?
Heel mooi wat je maak Sjoerd erg gedetailleerdwordt een pracht stuk.