Macrabbit
Vriend van modelbouwforum.nl
Wordt wel erg mooi he Sjoerd!
Erg indrukwekkend.
Dank je wel Jan. Mooi compliment van een geweldige modelbouwer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wordt wel erg mooi he Sjoerd!
Erg indrukwekkend.
Hey Sjoerd, hier 1 van die collega bouwers haha. Prachtige voortgang, ik heb bij mijn Smit LLoyd 56 een een batterij aan leidingen tegen de reling staan, leuke uitdaging.
Sjoerd wat mooi weer messing licht jou wel het ziet erg verzorgd uit een genot om te volgen.
Dank je Erwin,
Klopt, vind het heerlijk materiaal om mee te werken. Lekker robuust. Gratis pakketjes in de bus, gebeurt mij nooit!!! Maar ja, als je niet weet wat het is heb je er niet veel aan natuurlijk. Maar ik zag in de andere posts al mensen die waarschijnlijk wel weten wat het is.
Mooi leidingwerk Sjoerd, heb je er nooit over nagedacht om de leidingen van perspex te maken?
Dank je wel Ferry,
Die roosters die je ziet heb ik er op de freestafel ingemaakt. Komt later nog een plaat voor op steunen. Vandaar ook de gaatjes om het rooster heen. Als het model gereed is zie je deze roosters dus niet meer![]()
Haha, Ja Ferry, dat dan weer wel.Maar ze zitten er dan wel in....![]()
Wat een prachtig schip.....wow!
Nu zie ik dat er toch ook dingen worden gemaakt met een 3D-printer, Wat voor materiaal is er gebruikt?
Kan ik me alleen maar bij aansluitenPrachtige update met geweldige details.
Steeds een stapje verder Sjoerd.
Sjoerd, Sjoerd, wat een kunstwerk gaat dit worden. Jij bent binnen de Vicwijs de stilste maar jij bouwt, wij ouwehoeren meer haha. Kijk er weer met veel plezier naar, je blijft inspireren.