Macrabbit
Vriend van modelbouwforum.nl
Oh als ik dan toch een puntje van kritiek mag geven....... in je handtekening staat nog Happy Hunter haha

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Oh als ik dan toch een puntje van kritiek mag geven....... in je handtekening staat nog Happy Hunter haha
Het ziet weer geweldig uit Sjoerd het word een fantastisch model ,prullen met messing is echt jou ding![]()
Dank je Mark.prima werk geleverd , het ziet er in elk geval stevig en netjes uit.
vgr Marc
Dat nou weer niet Wesley, maar mocht je eens in de buurt zijn ben je van harte welkom. Bedankt voor je reactie.Geef je ook workshops ? Wat een werk lever je af waanzinnig !
Dank je Pim.Die veren van dat luik zien er realistich uit zo, mooie update weer!
Wederom ziet het er weer........mooi uit.voor het stralen
Dank je Freek-Johan. Daar doe ik het voor. Volgend jaar om deze tijd hoop ik te weten of het gelukt is.In 1 woord prachtig, wat een mooi schip word het. Petje af hoor.
Wederom ziet het er weer........mooi uit.
Heb je zelf een straal cabine?
Vanuit het hoge noorden jou hetzelfde gewenst Ernst.Ok Sjoerd bedankt voor je info,dat klinkt simpel en handig.
Ik ga je zeker zien, in het nieuwe jaar.
Ik wens je een "goed uit einde en een gezond en gelukkig 2017"