Bouwverslag van A10 volgens eigen ontwerp

Gisteren en vandaag wat bezig geweest met de decals en paneellijnen. De huidige status is hoe hij mee naar Oss zal gaan volgende weekend. Heb helaas geen tijd meer om de vleugels en onderkant van paneellijnen en decals te voorzien. Ook het vies maken zal moeten wachten.

Groeten,
Bart

25274a350b8035488.jpg

25274a350b812db1a.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kan niet wachten tot zaterdag...
Mag ik naast jou (bij de tafel met de contactdoos)? ;)

gemotiveerd

Na een tijd lang de hobby wegens diverse andere bezigheden ( totale verbouwing van het huis) op een zeer laag pitje gehad te hebben jeukte het vliegen toch weer en dit bouwverslag had ik des tijds als A10 gek op de voet gevolgd mede omdat ik een jaar of twintig samen met een engelse vriend al eens twee modellen had gebouwd schaal 1 op 10 en 1 op 5 des tijds met ducted fans. Ik zat nu te twijfelen wat voor schaalkist zal ik eens gaan bouwen een Messersmitt giant met zes motoren of een A10 tja na dit verslag afgelopen dagen weer eens een paar keer door gelezen te hebben ga ik natuurlijk weer voor de A10 Warthog het vliegtuig dat mooi is van lelijkheid. Dus de tekening uit het stof en terug naar de teken tafel om hem aan te passen voor twee 90 mm fans. Dus Bart je verslag werkt na al die tijd toch nog motiverend en ik ga zekers je flaps en brake's in de vernieuwde tekening mee nemen want beter goed gejat dan slecht verzonnen.:rolleyes:;)

Hi Nexxt,
Wat leuk om te lezen dat mijn draadje je motiveerd! Zelf ben ik reeds ruim een jaar met een nieuw huis bezig en daardoor staat de modelbouw op een heel laag pitje... Ik neem aan dat je een draadje gaat openen? Ik zal het met veel plezier volgen.
Groeten,
Bart

ik ben gelukkig bijna klaar en kan ook geen specie e.d. meer zien.
Ik zal wel een draadje openen gisteren alvast de oude tekeningen en documentatie gepakt. dus wordt vervolgd

Weet iemand of Bart zijn tekeningen/CAD bestanden nog ergens gedeeld heeft? Dit topic heb ik afgelopen jaren meerdere malen zitten doorlezen (met jeukende handen) en wil nu zelf beginnen. Ik heb verschillende tekeningen gevonden maar allemaal anders (vleugel opbouw). Ik had gehoopt dat Bart hier nog actief was, maar hij is sinds 2014 niet meer actief geweest op het forum.

Back