Ja Ton, ze zijn van 1 mm verenstaal gemaakt.=Ton van Munsteren;wat heb je gebruikt als bladveer materiaal ??Verenstaal.
Bert :xmas:
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja Ton, ze zijn van 1 mm verenstaal gemaakt.=Ton van Munsteren;wat heb je gebruikt als bladveer materiaal ??Verenstaal.
WK Scale . . .
Hebben we hier met een 'dark horse' te maken?![]()
Het klopt wel Henri.
Op het mode staat het weil wel in de "normale" stand.
Net als ik denk dat ik wat kan opsteken krijg je etc. etc.'Vrouw': wezen dat geschikt is voor . . . etc.etc.)
Ongelooflijk ... zelfs de lijmlagen maakt 'ie schaal !!!
Hoe ga je je turnbucles locken als ze in positie zitten?
Met een M2 moertje of (als de echte) met draad?
Let er wel op dat je bij de bevestiging van je flying wires bv een stukje siliconenslang om 1 turnbuckle doet, deze zitten erg dicht bij elkaar en zouden kunnen gaan kletteren
(maar dat wist je natuurlijk allang)
Groeten, Ralf
De turnbuckles worden geborgd met draad net als de echte. Ik ben echter nog op zoek naar dun metaaldraad hier voor. Momenteel heb ik alleen dun koper wikkeldraad wat niet past in de kleur en verven is hier geen optie.
Bert
Misschien op een ander plaats gaan zoeken , ik weet dat sommmige Antenne kabels(coax) een koperdraad gebruiken met aan de buiten kant een laagje die er uit ziet als metaal kleur maar het is volgens mij vertint
Ik weet niet welke dikte dat je moet hebben maar ik weet ook dat de Luchtvaartkabel met teflon/tefsel buitenmantel(isolatie) ook is koperdraad met een vertinde buiten kant
ik kan evt volgende week wel een paar stukjes in een enveloppe duwen en opsturen als je wilt.
mvg
eric