@ Raf, dank u voor deze lovende woorden en ik ben zeker van plan nog meer te maken wat in mijn vermogen ligt. En dat hier toe te voegen aan het bouw verslag. Ik begin er nu echt plezier in te krijgen.
@ justin, ik heb de oplossing al het was een beetje lastig maar het is wel weer gelukt maar die uitleg volgt :wink:
@ Roland, 8O opnieuw aan de bovenbouw beginnen, hij lijk mij er erg strak uit te zien in iedergeval strakker dan de triplex opbouw van mij waar straks nog aardig aan geschuurd, geplamuurt zal moet gaan worden
Maar niemand de deur uit :!: wie o wie heeft de stekker van het snoer van mijn koffiezetapparaat geknipt :evil:
Nu krijg ik het pak koffie van frederik niet :wink: want op deze wijze werkt het apparaat natuurlijk niet
Ik heb de maten eens opgenomen van een apparaat hier in huis en verschaald maar dit werd wel erg klein maar goed het is nog net te maken. Alleen de bekers waar Raf het over had dat wordt mij te klein hoor die zouden een afmeting krijgen van 2mm x 1,6mm dus die laat ik maar achterwege.
De "glazen koffiepot het ik gedraaid uit een stukje plexiglas ( afm. diam.3,7mm en een hoogte van 3mm )
rest mij alleen nog een handvat te maken op de koffiepot en de boel nog een kleurtje geven.
Wordt vervolgd..
Gr Martin