Bouwverslag van de Smit Hunter

Hé Martin nu ophouden hoor, anders moet ik m'n beeldscherminstellingen wéér aanpassen... :roll: :lol: :roll:

8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O
normal_hunter75.jpg

Martin'70 zei:
de wijzer plaat woei na een hoestbui op de grond

hahaha euhmm ja ik heb hier nu een microscoop staan voor het volgende projectje 8O

Ik heb een stukje kunstofvezel maarja dat zo klein dat hem niet eens kan zien :wink: ik ga eens even onderzoeken wat je aan het einde van de vezel ziet als je er een ledje achterhoud en als dat nu en beetje resultaat bied of als het echt niet zichtbaar is wordt het doorzoeken naar een grotere diameter. Maar anders komt de communicatie unit er aan :D incl verlichting :P

Gr Martin

Hoi Martin,

Meestal is het niet mooi als iemand een afwijking heeft maar die van jou vindt ik super. Mooi zo dsoor gaan want ik kan er echt van genieten en plaats de foto's zoals je weet ook weer door op mijn site.

MvG, Ingmar

hoi hoi ,
even over dat kompas he, in een woord;

RESPECT !!!!!

gr Aike

Martin,

Mooi om te zien dat de stuurhut-detailisten steeds verfijnder worden.
Wat jij daar presteert gaat mij de pet ook te boven; SUPER!!!!!
Eeeehhh, ben benieuwd wat voor kalender er in je stuurhut komt te hangen :oops: :wink:

Greetings,
Luit

@ Luit,

euhmm kalender dat zal niet diegene worden van natuurmonumenten :wink:

Maar ik kwam nog wat foto's tegen uit de stuurhut op je site 8O en ik moet nog even wat aanpassen omdat ik van sommige onderdelen geen duidelijke plaatjes had :wink:

Dus even met de stofzuiger op de lessenaar ( achterin )en hup de telegraven der af die waren vierkant ipv rond en die zuil loopt rond aan de onderzijde en de poot waar hij opstaat is veel slanker 8O :D

GR Martin

Ik heb ze ontvangen Luit

:thumbsup: :worship: harstike bedankt.

het is wel weer extra werk geweest maar dat is de hobby :oops: :wink: Ik kan ze nu wat meer naar de waarheid bouwen :D

Gr Martin

Ahoy Martin
Ik neem me petje af voor je hoor.
Helaas kan ik je niet na doen
Misschien over een paar jaar
Dat ik het zelfde kan doen
Ten eerste heb ik de plaats er niet voor
Ten tweede heb de machinerie er niet voor.
Maar het ziet er punt fijn uit maat.
Mijn complimenten.

Dat je nog tijd over had voor een hekrol te maken?
Sta ook elke keer verstelt te kijken wat je maakt.

Groetjes Ronaldp

Ronald,

Daar heb ik even tijd voor gemaakt :wink:
Maar ik heb nu andere foto's gehad van het interieur en daar uitblijkt dat ik toch het een en ander weer moet veranderen :? Maar dat komt wel goed.

En vanmiddag heel even aan het proefvaren geweest en zoals te doen gebruikelijk ook nu weer een filmpje ( met dank aan mijn cameravrouw ) :D klik hier en daarna op "Filmpje proefvaart Spijkenisse".

Gr Martin :D

Mooie filmpjes en foto's hoor.
Even een Off-Topic vraagje tussendoor: wat voor video editing software gebruik jij?
Zeer geinige overgangs dingetjes enzo.

Greetings,
Luit

die ook wel een een filmpje schiet :wink:

@ Roel en gelukkig ook niet zo'n dramtisch einde :wink:

@ Rob het camera werk of de het schip :oops: :wink:

En voor de mm n..kers onder ons hier weer een plaatje van de Lessenaar aan BB zijde

Deze wordt langzamerhand steeds voller en jawel heeft nu ook verlichting in enkele signallampen ( jes ){d=0,7mm} . Het is nu weleens waar wit licht maar dat wordt straks groen en rood middels ledjes aan het begin van de glasvezeltjes.

normal_hunter78.jpg
normal_hunter76.jpg

Overigens zal ik de gaatjes voor de signaallampen nog eens dichtzetten en op nieuw boren want recht is anders :oops: :? :D

@ Rob
Het is opzich inderdaad geen slecht vaarbeeld, maar omdat het maar een relatief kleinschip is ( l=1,04 mtr ) vaart het wel wat schigtig. Maar dat is deels ook te wijten aan de stuurmans kunst van diegene die aan de bediening staat :wink:

Back