Bouwverslag van een EVO 4 met enkele opties (FG)

• Topicstarter Topicstarter hsleurink
  • Startdatum Startdatum
ja dank je aahh ik weet nu wie ik om hulp kan vragen hahahahaha :wink:

ronny bonekamp zei:
maar als ik jouw begrijp valt het bouwen mee
ik had de kap al een half jaar klaar hhhahahah :lol:

Bouwen valt best mee. Wat ik ff lastig vond was het diff en de schokdempers. Moet je ff goed de volgorde weten van de onderdelen plaatsen. Maar je vraagt maar!

En uhhh, ALLES borgen he!

En de remmen ontluchten, maar daar is een aparte topic voor :wink:

(Zie topic: welk remsysteem 1:5?)

ik neem mechanische remmen ben ik toch voorstander van
ik zit wel te denken aan lichtlopende lagers

Ik heb zojuist de RS5 remschijven en blokken binnen gekregen ziet er veel belovend uit.

lichtrollende lagers Lijkt me wel verstandig.

Hendrik heeft de titaniums genomen.

ja wat zijn nog meer dingen die ik evt.standaard aan de evo4 moet veranderen???

niet te veel hoop ik

hendrik rij je zondag ook mee bij de amca??? kan ik even je evo 4 bewonderen kom namelijk wel ff kijken.of zij er nog meer mensen uit de omgeving die zondag mee rijden bij de amca met een evo4 waar ik ff bij kan kijken?? groeten ronny

Zondag kan ik helaas niet Ronny, maar als ik binnenkort ga, dan mail ik je!

En uhh, wat je eventueel kan veranderen zijn de kogelbussen die in de onderdraagarmenzitten aan de zijde van het chasisch. Zie bouwverslag stap 1.

De standaard meegeleverde schijnen snel te slijten.

Verder zou je de vering eens met Harry kunnen bespreken. Je zou gelijk naar progressieve vering kunnen gaan. Harry kan dat wel uitleggen.

ronny bonekamp zei:
ik haal hem donderdag bij pitstop tuningcenter op
ik kan niet wachten joh heb er heel veel zin in
mijn eigen auto bouwen

Heb je hem? Al aan het bouwen? Verslavend he!

nee donderdag was hij er nog niet nou ga ik hem morgen ophalen hij is binnen.en dan volop aan het bouwen.....

groeten ronny

heb jij al gereden????

hey rene
met mij is het goed al mis ik het rijden wel hoor al vanaf december met niks meer gereden .tja zaterdag de evo 4 ophalen en dan bouwen he.
kan niet wachten om aan het koordje te trekken haha.
en hoe is het met jou ?
dus je rijdt nu horman?
zijn er een hoop die een nieuwe auto hebben zag ik horman doet goede zaken

hey de groeten en een goed seizoen

ronny

Ik heb nog niet op het circuit gereden, wel wat in de straat. Voelt goed hoor die auto!

nou heb hem gisteren opgehaald en ben in middels aan het bouwen ik kan alleen de achterkant niet inelkaar zetten want ik wacht op een nieuw fiscosediff deze komt dinsdag of woensdag binnen de voortrein is inmiddels aanwezig op de auto de tank en veel dingen vast voorbereid dat ik zo verder kan bouwen als het diff binnen is. het bouwt wel makkelijk hoor en ik kan ook niet stoppen .wat ik wel een minpuntje vindt is de koppeling hier komt ook een ander voor .een teflon heb ik goeie ervaringen mee.verder heb ik ook de betere lagers gemonteerd.

als ik weer verder ben zeg ik het wel weer

groeten ronny

Wat bedoel je met koppeling is een minpunt? Er zit standaard een tuned FG teflon koppeling bij.

Mvg
Pascal

heb inmiddels de bijgeleverde koppeling gemonteerd deze eerst maar proberen het moet wel een goede koppeling wezen.het motorblok staat er ook op met het snelwissel systeem.verder is het nu wachten op het diff en dan de achterkant de schijfremmen en besturing nog en dan is ik ook klaar ik wil er best foto's opzetten maar hoe doe je dat hier????

www.modelbouwupload.tk

Hier kan je jouw foto's uploaden.
Daarna krijg je een link en deze plaats je tussen

Back