Bouwverslag van een EVO 4 met enkele opties (FG)

• Topicstarter Topicstarter hsleurink
  • Startdatum Startdatum
kerel..

ahaa oke dan. Klinkt goed.. auto zal nu wel vaster liggen.

meschien kom ik die 4e clubwedstrijd wel eventjes kijken!
veel succes.

owja foto's hou ik je tegoed hahaha:P

He hallo allemaal.

Gisteren met mijn evo4 de laatste clubwedstrijd gereden. Het ging Super!
Ik ben 5 geworden in de finale. De auto ging goed, wat problemen met de achterrem. Ik heb de wedstrijd zonder achterrem gereden (zie verder op mijn site hoe dat gaat en wat dat inhoud). Kun je van leren!

Ik heb even op je site gekeken, een mooie en overzichtelijke site :D .

mooie foto's trouwens van je wagen.

mvg

johan

Soort vervolg op het bouwverslag:

Momenteel licht de evo-4 weer helemaal uit elkaar: de grote winterbeurt zullen we het maar noemen. Alles goed schoon maken en controleren op schade, breuk of andere dingen die niet kloppen.

Na dit seizoen heb ik besloten met een andedifferentieel te gaan rijden: het visco diff. Dus valt er weer wat te bouwen, want het is weer een handje vol tandwieltjes, plaatjes, etc.

Verder is inmiddels de zuigerveer vervangen, en de veertjes in de koppeling. Ook zijn de randen van de koppelingsblokjes wat afgesneden, zodat er minder raakvlak is als de koppeling aangrijpt met het koppelingshuis.

Diverse schroeven etc. worden vervangen.

Ook heb ik de hydroremmen vervangen voor de mechanische. Ik heb het hele jaar een beetje lopen ''tobben'' met de hydro's en daar werd ik een beetje zat van. (de remmen werken perfect, maar ik kon er blijkbaar niet goed mee overweg).

Binnenkort nog even de nieuwe kap spuiten, en dan staan we weer klaar voor 2006

Ik hoop dat de indoor in Barneveld weer georganiseerd wordt (ik begreep dat de organisator wel weer bezig was, maar nog niets is zeker)

een en ander is ook op mijn site te lezen:

hey hendrik,

jeetje jij bent al weer goed bezig voor volgend jaar tja bij mij staan er ook veel dingen te veranderen ach zo blijf je bezig met de hobby ik heb gehoord dat ze wel weer bezig zijn om in barneveld een race te organiseren en waarschijnlijjk komt er nog een indoor in utrecht zoiets heb ik opgevangen tja ik mis de wedstrijdjes nu al weer .......ach de auto weer helemaal nakijken en wat dingen nog aanpassen en dan mag het van mij wel weer beginnen.............

groeten ronny

www.rb-racing.tk :wink:

Tja, je moet wat he!

Binnenkort de nieuwe kap spuiten in de Hejo kleuren, altijd leuk wer vind ik.

Er staat ook weer een te koop advertentie bij op de Hejo site. Zou leuk zijn als dat een beetje begint te lopen...

Back