Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik zie het maar als een compliment! Ik werk natuurlijk in een hoek van mijn woonkamer omdat ik maar een 2-kamer appartement heb, dus hou ik het gewoon netjes en schoon. Maar deze foto van snij-mat geeft misschien antwoord op je vraagEen schone werkplek levert schoon resultaat zeg ik altijd tegen mijzelf.
Maar, zelfs je snijmat lijkt ongeschonden....werk je er echt wel op?![]()
Ik zet een stukkie gebak op mijn balkon voor je Koos, dus des te eerder je er om komt.... (na een tijdje komt er waarschijnlijk wat schimmel opHieperdepiep hoeraVan harte Piet, 67 alweer......... al bijna een grote jongen
Maak er maar een leuke pijnvrije dag van Piet, het gebak houden we wel tegoed![]()
Ik ben natuurlijk nog ff bezig met de Amphion, maar daarna komt er zeker weer wat anders om te bouwen, ik denk echter dat ik dit soort cadeautjes zelf zal moeten aanschaffen...staat er al een nieuw model te lonken als cadeau?![]()
In feite heten de takels aan de hangers (2 aan de grote- en 2 aan de fokkemast) 'grote takels' en dienen voor het aanspannen van het want en het heffen van lichte lasten. In samenspel met de lopende hanger die bevestigd was onder de fokkemars werd er een sloeptakel van gemaakt.Heel erg netjes! Een vraag waar je je vast al wel mee bezig gehouden zult hebben: Je kunt nu de sloep omhoog hijsen, maar hoe trek je deze dan buitenboord?