Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik kwam de blokjes die mijn vader heeft gemaakt vorige week nog tegen tussen mijn hobbyrommel. Ik neem aan dat je ze niet meer nodig hebt?
Ik ga ze apart leggen, even zien hoe ik ze bij je krijg.
Als je ze nog hebt, wil ik ze graag hebben, dan geef ik de mijn aan Leon.
Leon, je zou eens kunnen expirementeren met verschillende V-stelingen. Dat is namelijk razend modern! Bij de moderne F3... bakken verkopen ze ook vaak diverse vleugelverbinders. Bijvoorbeeld een recht set, 2.5° en 5°.
Het zal er op neer komen dat je met helling vliegen een vlakkere vleugel prefereert, en met thermiekcirckelen meer V-stelling prettig vindt.
Je kan met dat verenstaal makkelijk meerdere setjes maken. Die kromme hoef je dus niet meer terug te buigen....![]()
Hmmmm. Mijn inschatting: dat gaat je niet lukken (dat kan ik thuis ook niet).Hmm.... een gaatje in de 8 mm verenstalen pen boren. Eens kijken of mij dat gaat lukken![]()
Berrie vond het ook al:
Bovendien vind ik het heel erg eng om in het midden van de vleugelverbinder een gaatje te boren. Daar zijn de buigbelastingen het hoogst ...
Dirk.
Hmm.... een gaatje in de 8 mm verenstalen pen boren. Eens kijken of mij dat gaat lukken![]()
als het maar stroom geleidt.
Johannes
Dank voor het aanbod, maar ik denk dat zo professioneel niet nodig is (nog nietKan ik voor je regelen, maakt niet uit hoe hard het materiaal is, als het maar stroom geleidt.![]()
Dat vermoedde ik ook al.Vonkverspanen?
Gekkie! Dat weet je moeder al 36 jaar lang ...Niet te geloven. Er wordt naar me geluisterd.
Dat ga ik tegen mijn moeder vertellen. Wat zal ze trots zijn!!
En wij ook al jaaaaarenGekkie! Dat weet je moeder al 36 jaar lang ...![]()