Ariel
PH-SAM
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb nu een staaf van gewoon staal in het zelfde formaat als de verenstalen vleugelverbinder. Die ga ik buigen en kijken hoe dat vliegt.Ik ga eerst eens kijken naar een simpelere oplossing.
Ik heb van de eerste en de laatste (26) pagina van het draadje "Database setups Elektrozwevers" alle links bekeken. Daar stond ie niet bij. Geen tijd om alles te lezen, veel te doen (zo'n Alpina met 10 servo's is een hoop soldeerwerk als je alle bedrading wilt vernieuwen).Sjeeez Dirk, dat valt me van je tegen. Jij als computer nerd moet dat
Toch kunnen vinden
http://members.ziggo.nl/familieharmans/downloads/Electro glider database.xls
Ik maak er een motor in omdat ik hem van een helling het dal in wil kieperen. Knappe jongen die hem dan aan een elastiek weer terug krijgt als er even geen thermiek is :rolling:Ik heb nog wel een elastiek met lijn voor je, maakt helemaal geen lawaai :rolling:
helemaal goed. Ik heb via mijn werk toevallig 2 Graupner 3S 2200 LiPo's gekregen. Die zijn dus voor de Sniff bedoeld.Je bent vergeten aan te geven hoeveel lipo's je denkt te gaan gebruiiken. Ik ga even uit van 3S.
Beetje laat maar toch een reactie; wij zijn inderdaad over naar een andere provider. Ik kan de link niet wijzigen, heb het al gemeld via het rode driehoekje maar blijkbaar heeft het geen prioriteit. Ik ga dat nog eens proberen.Ik denk: kom effe een linkje naar de "database setups Elektrozwevers" geven.
Maar 8O weg ... niet meer te vinden ... :nooo:
Arjan!HELLUUUP !!!!
En Leon, ook wel belangrijk, wat is je diameter van de neus?
Als je hem afzaagt? Kan je ook wat gerichter zoeken![]()
Selbst in früherer Zeit wurde das Modell schon elektrisch geflogen, was bei heutigen Brushlessmotoren und leichten Akkus natürlich auch kein Problem ist, denn der rumpf hat dafür noch genug Platz
Dat ziet er mooi uit!Misschien zit hier wat tussen. Buitenlopers met beschermkap zodat de draden niet doorslijten. Lijkt me in het licht van mijn laatste ervaringen best een aardige oplossing! Welk nadeel dit voordeel in zich heeft weet ik niet...:
Radio Control Planes, Helicopters, Cars, Boats, FPV and Quadcopters - Hobbyking*
Kun je in eCalc niet zelf de waarden invullen van een door jou gekozen motor? Alle motoren die ik wil proberen staan er niet in.Ik zou eens met MotorCalc gaan spelen.