Nop, enkel 1 laag glasmat.Ton / Berto: gebruik je dan bij elke laag PU100 weer een glasmat ? Wordt dat niet erg zwaar ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nop, enkel 1 laag glasmat.Ton / Berto: gebruik je dan bij elke laag PU100 weer een glasmat ? Wordt dat niet erg zwaar ?
2x red ik ook niet hoor :nooo:
ik doe dus glassen met de roller, dan vaak nog een laag rollen, dan schuren 100, weer rollen, dan schuren 180, weer rollen, dan schuren 360, dan spuitplamuur en weer schuren 360 en dan ben ik meestal wel tevreden.
De spuitplamuur dieik gebruik koop je bij de doe het zelf winkel en zit in een oranje bus.
Ik gebruik meestal de grijze versie.
Hee mannen,
goed om te zien dat er weer beweging in zit
Allereerst, iedereen een gelukkig en vooral gezond 2009 gewenst !!! Daarnaast natuurlijke vele bouw en vlieguurtjes gewenst![]()
Bedoelde iets anders. Wilde eigenlijk een soort van plastic dopje/bolling er over heen hebben, zodat het wat meer op een gloeilamp zou lijken. Heb zitten rotzooien vanmiddag, maar dat werd hem niet. Mooiste zou zo'n oog zijn van een knuffel (je weet wel waar zo'n zwart rondje in los hangt). Maar mijn kinderen vonden het geen goed ideeBram, je gaat lekker hoor, mooi met die verlichting. Wat betreft je kapje, lijkt me niet te moeilijk want de vorm weet je al = gelijk aan de neuslijst.
Houten afwerking 0,5 mm verzinken, plat stukje PET fles knippen en er over heen zetten in gebogen vorm. Vast lijmen met canopy glue. Randjes afwerken met alu - grijze verf of alufolie.
Kijk dat hoor ik graag, wordt wel tijd na al dat gerommel met piepschuim en zo:rolling:En ja, ik heb ook een goed voornemen voor 2009: de draad van de Bird dog weer oppakken![]()
Hoi Berto,
Die spuitplamuur heeft dat nog een merk oid? Bij de Karwei snapten ze niet wat ik bedoelde :cry:
Nog ff domme vraag. Dat schuren doe je met de hand?
thnx
b
Deze verlichting is werkelijk coolDe landingslichten vandaag definitief afgerond. Heb mooi potje olivedrab gekocht en dit alvast een likje verfgegeven. Vooral belangrijk voor het plaatje waar de twee ronde gaatjes zitten, anders krijg je dat nooit netjes...
![]()
![]()
De rode gloed die de ledjes hebben op de tweede foto, is de rode krimpkous die gebruikt heb om de zaak te isoleren.
![]()
![]()
En uiteraard moet de lampjes getest worden![]()
(dat had ik al gedaan voordat ik de zaak vastlijmde
De tweede foto is frontaal, waardoor de camera ging compenseren...
Ter info de lampjes staan alledrie in serie op een 2S lipo. De heldere leds willen meer volt dan ik verwachtte (2,2 volt, zo was dat 15 jaar geleden, moet nog uitzoeken hoeveel die dingen nu precies willen hebben. Echter de 7,4 volt ging prima.![]()
Daarnaast heb ik de rolroeren van de rechtervleugel uitgesneden en bijgewerkt.
![]()
![]()
Na wat klungelen gaat het dan toch "ik bedoel de foto's" via directe links.Astula,
Toch gelukt zie dat je ze ergens anders hebt geupload en niet naar je eigen site linkt.
Maakt niet uit laat maar komen die plaatjes.
Zag op je site dat de vorm van de Birddog er al lekker in begint te komen.
Ton
Deze verlichting is werkelijk cool
Ziet er netjes uit!Na wat klungelen gaat het dan toch "ik bedoel de foto's" via directe links.
salut
Astula
Bram,
Ja komt wel steeds dichterbij zo'n meeting lijkt mij al leuk om los van de meeting een keer af te spreken als er meerdere Birddogs klaar zijn.
Je gaat lekker door zo moet zeker lukken op de schaalmeeting te kunnen vliegen.
Wordt de cockpit alleen een verfje of komt er een interieur in.
Ton
Kwam deze post van een te koop aangeboden RBC Birddog tegen, ziet er best netjes uit en heeft ook nog flapjes.
Beetje jammer van de kleuren maar goed, is met een spuitbusje nog wat van te maken.
Bird Dog von RBC Kit 1450mm - RC-Network
Ton