Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wow Bram,
lookin' good !
Tjonge, je hebt de smaak wel te pakken zeg. 't wordt een mooi kissie hoor
Als we het nou toch over details hebben, heb je ook wat foto's gemaakt van het glassen ? Ben wel nieuwsgierig hoe je dat aangepakt hebt
Grtz,
Menno
mooi bezig Bram!
geeft mij ook gelijk weer goede tips voor de Porter, ongeveer de zelfde schaal, ietsje kleiner.
Nounou Bram, oog voor detail heet dat hè. Erg mooi hoor!
Ik krijg alleen het bange gevoel dat als je zo door gaat en de kist op een dag klaar is, dat je never nooit niet meer met dat ding de lucht in durft
Maar dat is alleen een gevoel hoor, ik spaar nog dapper door voor de videocamera
Keep up the good work:!:
Dirk
Bram,
Wat doe je me nou aan kan ik weer helemaal overnieuw beginnen met me dashboard, want zo wil ik em ook hebben.
En eeehhh als je er later niet mee durf te vliegen offer ik me wel op om te helpen en je Bird Dog te vliegen.
Ton
Eerder een inspuitpomp.Deze schakelaar is een soort shoke
Je hebt gelijk. “Small Gasoline Engine Primer Bulb”Eerder een inspuitpomp.
Voor het starten wordt een hoeveelheid brandstof in de carburateur of vlak voor de cilinder(s) ingespoten (afhankelijk van de motor) om het starten te vergemakkelijken.
Ben gelukkig niet de enigeJe maakt er echt een heel project van![]()
![]()
Ziet er goed uit.
Het lijkt iets té, maar bij modelletjes moetje altijd iets overdrijven omdat het anders wegvalt.
Als het paneeltje straks in de cockpit, achter glas, zit denk ikdat het perfect is.
Alleen als IK hem pas mag makenBram,
Misschien beter effe passen in mijn Birddog zorg ik wel voor de lijm zodat tie er niet uit kan vallen.
Ton