Hoi Allemaal,
Tijd voor een update, en wat voor één :lol: .
De opbouw, hier zijn vooral wat kleine dingen geddaan. Alle deuren hebben zwarte hendels gekregen, ook de deur van het stuurhuis die nu ook twee schanieren hebben :wink: . Ook hebben de onderkant van het stuurhuis en de opbouw een zwarte rand gekregen, niet dat ik de hele opbouw onder het bruin van het dek had gesmeerd, maar op het origineel zit het ook

. Op het dak zijn de blusmonitoren te zien. Het zijn zoals ik eerder al vertelde twee 393's van Graupner geworden, wel zonder voetstuk want daar heb ik speciaal twee "tafeltjes" voor gemaakt. Ook is tegen de schoorsteen een kranenblok te zien en, helaas niet op deze foto omdat ze stonden te drogen, twee kranen voor de blusmonitoren, wederom afkomstig uit Den Haag

.
Maar goed nog belangrijker, om vandaag om 18:35 heeft ze voor het eerst water aan haar kiel geproefd

.
Ze ziet er nog een beetje zielig uit zonder alle accessoires, maar daar kijken we nu even doorheen :wink: . Qua diepgang is het bijna perfect, er kan nog wat extra bij, maar het komt heel aardig in de richting.
En dan heel voorzichtig de stick naar voren bewegen........... en daar gaat ze dan. Vaarbeeld op de trim is heel mooi en indien nodig gaat ze behoorlijk hard met de stick vol naar voren. Even voorzichtig wat rondjes gevaren en eens gekeken of er geen water in de romp was gekomen. Gelukkig helemaal niets dus een gaan kijken wat ze allemaal in huis heeft.......
Als je met één stick beide motoren bediend is de draaicirckel al lekker klein (zeker als je een Amsterdam gewend bent :lol: ). Maar als de motoren tegengesteld draaien krijg je echt een kleine draaicirkel. Als je dan ook nog een keer de Beckerroeren erbij gebruikt draait ze bijna op haar plaats

. Enige nadeel; achteruit varen. Bij achteruit varen heb je, zelfs met Beckerroeren, weinig controle over het model

.
Test is dus helemaal geslaagd

, nu moet ik haar alleen nog een beetje toonbaar maken voor a.s. donderdag.
Groetjes Danny.