bouwverslag wiesel.

Alle spanten zijn aan elkaar gelijmd. De foto komt straks. Het volgende dat ik ga doen is de bovenkant. De onderkant is voor later.

Edit: foto's
imagev6e23.jpg

imageg5a0e.jpg

Laatst bewerkt:
ik zou zeggen, eventjes loshalen en opnieuw lijmen (puntje dan alleen natuurlijk ;)) om te controleren of een hoek haaks is, kan je met een geodriehoek doen, maar dat kan ook heel goed met een hoekje van een A4'tje ;)

image8zunw.jpg

Ik heb het opnieuw gedaan en het ziet er nu beter uit, en met een hoekje van een A4 tussen zet komen bijde kanten tegen de 2 zijden van het hoekje.

Wauw mooi man!
Het is trouwens verstandig om die ruimtes waar de electronika niet in komt te vullen met drijvend materiaal zoals bijv. Poolnoodle. Dit zorgt ervoor dat als je een crash maakt en de boot loopt vol met water, je bootje wel blijft drijven;).

Ga zo door!
Gr. Sam

Wauw mooi man!
Het is trouwens verstandig om die ruimtes waar de electronika niet in komt te vullen met drijvend materiaal zoals bijv. Poolnoodle. Dit zorgt ervoor dat als je een crash maakt en de boot loopt vol met water, je bootje wel blijft drijven;).

Ga zo door!
Gr. Sam

Dat zal ik doen, bedankt!
Ik denk dat ik nog een oude surfplank op zolder heb liggen die gebroken is dus kan ik die gebruiken, ik weet niet welk materiaal het is maar het drijft wel.

het moet niet te zwaar zijn, hou daar ook rekening mee. het bootje moet uiteindelijk nét onder de kilo kunnen blijven.

het moet niet te zwaar zijn, hou daar ook rekening mee. het bootje moet uiteindelijk nét onder de kilo kunnen blijven.

Daar zal ik rekening mee houden. In de surfplank zit piepschuim maar dat snijd zo moelijk. En anders neem ik een poolnoodle, die is er voor een € in de gamma dacht ik.

Ik ven vandaag bij de gamma langs geweest, ik heb een soort van poolnoodle denk ik, ik heb een stukje gepakt en in een glas gedaan en met dat stukje van de poolnoodle dan tegen de rand onder het water gedrukt helemaal plat, er kwam geen belletje af en ik liet het perongeluk los, het sprong bijna uit het glas :p

Hier is een foto waar ik de poolnoodle in stukjes heb gesneden en vervolgens in de boot heb gelegd. De voorkant heb ik gewoon wat restjes gedaan, alles ga ik nog aan elkaar lijmen met mijn lijmpistool.
image6cr9r.jpg

Hallo Edward,

Zolang het maar gesloten cel schuim is werkt het als drijfvermogen.
Wat je nu hebt is buis isolatie, poolnoodle is massief.

Groeten, Jan.

Ik ven vandaag bij de gamma langs geweest, ik heb een soort van poolnoodle denk ik, ik heb een stukje gepakt en in een glas gedaan en met dat stukje van de poolnoodle dan tegen de rand onder het water gedrukt helemaal plat, er kwam geen belletje af en ik liet het perongeluk los, het sprong bijna uit het glas :p

Hier is een foto waar ik de poolnoodle in stukjes heb gesneden en vervolgens in de boot heb gelegd. De voorkant heb ik gewoon wat restjes gedaan, alles ga ik nog aan elkaar lijmen met mijn lijmpistool.

image6cr9r.jpg

pool noodle is meestal rood, of blauw , geel ect , felle kleuren , om als drijfvermogen te zorgen bij bv het zwemmen , of elkaar mee te meppen in het zwembad :mrgreen: wat je nu hebt is isolatie voor cv buizen en /of waterleiding . Poolnoodle heeft geen gat in het midden wat over de gehele lengte loopt .....

Zal niet geheel het drijfvermogen opleveren zoals gedacht....

Ik heb gisteren en vandaag de 2 voorste stukjes van de boot gedaan. Hier de foto's
imagecka8s.jpg

En een foto van wat meer ingezoomd
imagemcsmc.jpg

mvg Edward.

Prima! ik kan het niet zien, maar is de neus nog scherp? die moet zo scherp mogelijk blijven, niks afronden met schuurpapier wat in het water komt ;)

Back