Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
zit alles haaks? het lijkt net of het puntje scheef zit? voor de rest, Prima!
ik zou zeggen, eventjes loshalen en opnieuw lijmen (puntje dan alleen natuurlijk) om te controleren of een hoek haaks is, kan je met een geodriehoek doen, maar dat kan ook heel goed met een hoekje van een A4'tje
![]()
Wauw mooi man!
Het is trouwens verstandig om die ruimtes waar de electronika niet in komt te vullen met drijvend materiaal zoals bijv. Poolnoodle. Dit zorgt ervoor dat als je een crash maakt en de boot loopt vol met water, je bootje wel blijft drijven.
Ga zo door!
Gr. Sam
het moet niet te zwaar zijn, hou daar ook rekening mee. het bootje moet uiteindelijk nét onder de kilo kunnen blijven.
Ik ven vandaag bij de gamma langs geweest, ik heb een soort van poolnoodle denk ik, ik heb een stukje gepakt en in een glas gedaan en met dat stukje van de poolnoodle dan tegen de rand onder het water gedrukt helemaal plat, er kwam geen belletje af en ik liet het perongeluk los, het sprong bijna uit het glas
Hier is een foto waar ik de poolnoodle in stukjes heb gesneden en vervolgens in de boot heb gelegd. De voorkant heb ik gewoon wat restjes gedaan, alles ga ik nog aan elkaar lijmen met mijn lijmpistool.
![]()