jan brilman
Forum veteraan
Geen commentaar op de kleurenschema's????
Die 'Miss Behave' is schitterend!

Over dat andere schema heb ik al eens gezegd hoe zwaar pijn aan de ogen dat doet, dus dat hoef ik niet te herhalen.

(dwz. grapje!)
jan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Geen commentaar op de kleurenschema's????
Deze vind je vast ook mooi:
@ Tjen: Dit is inderdaad waar ik op doelde. Heb het betreffende draadje al eens bekeken.
@ Jan: Tja, smaken verschillen nu eenmaal. Maar eh.... Geen commentaar op de kleurenschema's???? Valt me toch een beetje van je tegen
Kreeg vandaag bericht van Tower Hobbies dat de door mij bestelde spulletjes verzonden zijn. Nu maar hopen dat de douane een oogje dichtknijpt![]()
Groet,
Geert
Nou, dat is ook toevallig!
Ik kon zo snel geen foto van die versie vinden.
Maar dat is werkelijk . . .
:shock:
(Er is toch ook een smiley die overgeeft? Wie zet die er even bij? . . .)
(Geen grap!)
jan.
Stabelit Express is te verkrijgen bij Hobby is,,, ik heb er zelf vorig jaar nog een ABS romp van een Cirrus mee gelijmd.
Gr Ton
Heb je als motor de Moki VT 50 ook overwogen?
Persoonlijk ben ik gecharmeerd van 'heavy alu weathered fnish' voor de bubbletop.
Het is een viertakt. Ik vind het jammer om bij een warbird het geluid van een bosmaaier te horen.
Natural aluminium is inderdaad erg mooi. Maar ik twijfel aan de zichtbaarheid in de lucht. Welke verf gebruik je trouwens om de aluminiumkleur na te bootsen?
Groet,
Geert
kan ik de ribben het beste uit balsa of uit dun triplex maken