Toch alweer bijna een week geleden sinds de laatste post en had mijzelf voorgenomen wat frequenter te posten om de zaal een beetje gevuld te houden ;-)
Ik hoop dat er nog een beetje zaalvulling is want ik heb van het weekend weer wat vorderingen gemaakt.
Maar eerst even een tussen vraagje:
Mijn eerste scheepje begint nu wat op te schieten en ik ben langzaam aan het kijken wat nu de volgende gaat worden.
Ik ben tijdens deze bouw wel erg gecharmeerd geraakt van het bouwen met hout (ook miniatuur bouw is leuk!) maar ook van de verhalen op dit forum waarvan ik (tot nu toe) in stilte geniet.
De mooie bouwverslagen, de verhalen en gesprekken over hoe ieder de dingen aanpakt maar ook een verhitte discussie over het opschieten van de touwen, alles vanuit passie. En dat vind ik mooi.
@Ronk ziet mij al aan de 7P beginnen, maar ik heb bij diverse bouwers van diverse modellen al A0 bouwtekeningen gezien en dan wordt ik wel een beetje zenuwachtig moet ik zeggen!
Is er misschien nog een tussenstap te maken naar een groter model (liefst Kolderstok) met een vergelijkbaar bouwboek? Ik dacht aan het Statenjacht maar de Willem Barentsz lijkt mij ook erg mooi als volgende stap.
Of maak ik mij druk om niets en is zo'n A0 naast imponerend ook gewoon goed te doen?
Voorlopig eerst nog flink wat foto's van dit speel jaght