Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik kan wel zeggen dat het verrekte mooi is...Mooi uitgevoerd Kasper
Hartelijk dank Pietsan, geweldig hoe julie ook deze beginnende dekzwabber op niveau proberen te krijgen! ;-)De naam van he schildpadblok heeft niets te maken met een vertraagde doorvoer van het touw, alhoewel je theorie wel leuk bedacht is.
Het schildpadblok is een blok met maar één wang (ieder ander blok heeft twee wangen), en daar komt de naam vandaan omdat het blok indien bevestigd enigszins op een schildpad lijkt.
Definitie; Plat blok met maar één wang en een of meer schijven. Het word met de open kant tegen een rondhout genaaid of gespijkerd. Schildpad blokken vind je ook tegen de verschansing of op het potdek.
Uitstekende keus Kasper, staat zo'n beetje alles in wat de revue kan passeren over de scheepjes die je bouwt. Ik heb het boek nog maar pas, maar is nu al één van mijn favorieten. Je bouwt overigens bijzonder netjes (mocht ik dat nog niet gezegd/geschreven hebbenEn laat ik daarom nou net geinspireerd op jouw post de encyclopedie van de zeilvaart hebben besteld!
Lijkt mij een mooi eerste boek voor een beginner als ik...
Dank u PietSan!Uitstekende keus Kasper, staat zo'n beetje alles in wat de revue kan passeren over de scheepjes die je bouwt. Ik heb het boek nog maar pas, maar is nu al één van mijn favorieten. Je bouwt overigens bijzonder netjes (mocht ik dat nog niet gezegd/geschreven hebben)
Gelukkig staat er vlak voor....: Newbee...Als ik je handtekening bekijk heb je het Statenjacht al hoog in je gedachten staan...
Je bent nu het Speel-jaght aan het bouwen.