Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja shit was ik vergeten. Zonder die site trust vliegt ie niet fijn?@Ronald.
Als de linker motor weer de 'goede' kant opdraaidt hoef je alleen de rechter motor 3 graden site trust naar rechts te geven en dan vliegt tie strak, of staat die al op 3 graden rechts en de linker ook op 3 graden naar links, dan hoef je alleen de linker maar op 0 graden site trust te zetten.
Dan de beide motoren een eigen kanaal en gematchte kurve, vaak na de 1e vlucht nog wat na stellen in motorloop want corrigeren met je rudders zal je ook wel niet van houden, met je rudder stuur je en niet anders.
In de vlucht zie je er toch geen ruk van maar je voelt het wel terug in je sticks.
Groet Ger.
Ronald,
De eerste taak van de Twinsync is veiligheid,
Heb je al geprobeert om een andere instelling te gebruiken?
Je weet zeker dat je servo's en aansturing 100% gelijk zijn zomder speling?
Door trillingen komt er geen verandering in de stand van de gasklep?
Die props moet je eerst oplossen voordat je iets over de twin sync kunt zeggen.
Dat ding staat te regelen en te regelen maar krijg nooit een goed punt te pakken omdat de motoren verschillend reageren op snelheids wisselingen.
Maw gedurende de hele vlucht zijn er toerenveranderingen agv snelheidsveranderingen, dat gaat de hele tijd maar door, en daaroverheen probeert de Twinsync de boel dan synchroon te houden.
Spoedverschil geeft een ander gedrag op snelheidsveranderingen en daar ligt je probleem.
Ik zou zeggen laat de Twinsync gewoon zitten en werk eerst met betere props.
Laat de motoren gelijk lopen en mix wat rudder mee voor een paar testvluchten.
Wat ook zou kunnen is dat je af en toe wat storing opvangt, probeer eens een paar ferriet ringen om de kabels van de Twinsync zoals traditioneel met allle lange servo draden gedaan werd.
Kijk ook even of er nog iets met de massapunten gedaan kan worden, ik kan mij voorstellen dat alle spanningen zwevend zijn, ontsteking links tov rechts en tov ontvanger en Twinsync.
en anders toch zonder twin-sync? Volgens nick ziroli mag er circa 500 toeren verschil tussen beide motoren zitten zonder gevolgen.
je zou propelors kunnen laten maken bij jack schepers
dan kun je gewoon zeggen wat belangerijk is
en hij maakt ze
Jeroen, hoeveel projecten heb je op dit moment wel niet lopen?
Trek je het nog een beetje?
ntopic:
jan.