Bouwverslagje 3DBatix Extra 330 (75%)

Discussie in 'Indoorvliegen / Parkflyers / Sub250' gestart door RCEFlyer, 9 sep 2008.

  1. JvW

    JvW

    Lid geworden:
    11 jun 2009
    Berichten:
    236
    Locatie:
    Duiven
    nouwja, eigenlijk bedoel ik gewoon, doen zoals het op mijn gesoepte foto staat dan is het het stevigst :p
    en die snap ik niet helemaal :oops:
    Zoals je het nu gedaan hebt heb je daar 3 stukjes (per kant) ik zou het met 1 doen. En dan niet naar her uiterste hoekje van de neus zoals je nu hebt. Is idd het stijfst, maar iets minder handig bij een harde neuslanding imo, en je gaat minder direct de torq van de motor tegen omdat er een stuk depron tussen zit.

    Sorry sorry sorry :oops::oops::oops: ik had niet goed gekeken naar de gefotoshopte foto...
    We hebben het allebei over hetzelfde :) kleine miscommunicatie :) ik snap wat je bedoeld en jij snapte mij ook al wist jij dat ook niet :roll: duzz...

    het verschil tussen de 8X4 en de 8X4,3 merk je wel hoor, de 8X4,3 gaat gewoon 1,5 keer zo snel vertikaal omhoog :D
    en de 8X6 (als je accu de stroom kan leveren) nog weer iets sneller.
    Helder :)


    zoveel mogelijk C, die 450 hyperion (hier bv. Air Craft - Electric R/C Aircraft World Shop) zijn kant en klaar.

    Anders 500mah 20C continu (of meer)

    Ik vind het belachelijk dat laders dat tegenwoordig soms doen, ik wil zelf bepalen of ik balanceer of niet :mad: Maar het kan nogsteeds.
    Zo doe ik dat,
    Heb de foto's ff weg gehaald anders word alles zo groot, maar hier gebruik je dus wél kant en klare lipo's die je vervolgens bewerkt tot dit resultaat.
    Listige constructie, wacht ff tot ik de connectoren binnnen heb en dan gaan we daar ook eens mee aan het stoeien


    Wederom weer thnx voor de info! gaan we mee aan de gang :)
     
  2. nando

    nando Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 jun 2004
    Berichten:
    5.111
    Locatie:
    apeldoorn
    Dit zijn losse cellen, 240mah, maar je kan idd ook kant en klare tot dit resultaat krijgen.
    Hoewel ik dan de printplaat meestal wel laat zitten.
     

Deel Deze Pagina