Gewoon, hetzelfde als wat er gebeurt als je met een onbetrouwbaar lopende, slecht afstelbare motor gaat vliegen: deadsticks galore....Wat gebeurt er als ik dit deze slijtage (of slechter ontwerp) gewoon negeer en de motor gebruik?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon, hetzelfde als wat er gebeurt als je met een onbetrouwbaar lopende, slecht afstelbare motor gaat vliegen: deadsticks galore....Wat gebeurt er als ik dit deze slijtage (of slechter ontwerp) gewoon negeer en de motor gebruik?
Zou kunnen, maar ik betwijfel het... De timing van helimotoren zit vaak in de inductiepoort in de krukas.De heli bussen hebben dacht ik een andere timing....
dat noemen ze met een mooi woord: Vergane glorie !Overigens jammer dat JustEngines niet in die markt springt?
Met setjes voor diverse motoren zou er weer een hele hoop aan de praat kunnen worden gemaakt.
Dan moet je het wel ergens kunnen laten maken... en in de kleine series waarmee die dingen verkocht worden, wordt het ook uit China best wel duur...Overigens jammer dat JustEngines niet in die markt springt?
Met setjes voor diverse motoren zou er weer een hele hoop aan de praat kunnen worden gemaakt.
Dit herken ik totaal niet...en dan staat er zo'n irritant jochie aan je kop te zeiken die alles beter weet en zijn pas gekochte hobbyking jet schuimgebakje volgas op ooghoogte tegen het circuit in voor je gaat vliegen en jouw gaat vertellen dat zijn schuimpie harder gaat terwijl je geconcentreerd je bouwwerk aan het uit trimmen bent tijdens de eerste vlucht![]()
Lijkt mij dan heel verstandig...een en ander heeft mij wel doen besluiten om dit jaar wat meer bij andere clubs langs te gaan en daar de sfeer te proeven
Uitzondering de FX en FX(i) 46 (zolang die voorraad bij JE strektGoeie OS motoren? Bestaan die? Alleen als ze een ring hebben.
Is ook geen ABC... is ABNABC? Laten staan...![]()