brandstof

• Topicstarter Topicstarter MobFigure
  • Startdatum Startdatum
nou ik had een verse snee in mijn vinger en daar wat brandstof op gehad ik zal je zeggen dat is ook niet prettig.

Met brandstof nog veel meer! :D

En nee,brandstof in een wondje doet niet echt leuk zijn. Heb soms wel eens in een open blaar (had ik dan van zo'n leuke trekstarter....) Dan spring je dus echt 2 meter omhoog van de pijn!

Greetzz, Robbert

nu we het tog over brandstof vergiftigingen hebben, ik heb volgens mijn huisarts een klijne bloedvergiftiging, mede door nitro, maar vooral benzine en accuzuur in je mond krijgen is ook niet fijn, 2 weken last van gehad :?

mja blaren heb ik ook al veel gehad... soms op 2 verschillende plaatsten en dan geneest dat zo traag
echt een miserie

Ok, nu lach ik er nie meer mee :cry: ben bang aan't worden :cry:

Toen ik voor de eerste keer een brandstof auto zag.. :-) lang geleden dus en toen zei mn vriend moet je eens in dat gat kijken..( hij was aan het 'ontzuipen' :lol: ) en ik kreeg de hele lading in mn gezicht... was wel ff tijdje scheel.. :S

haha
greetzz rick

Rc Gek zei:
Toen ik voor de eerste keer een brandstof auto zag.. :-) lang geleden dus en toen zei mn vriend moet je eens in dat gat kijken..( hij was aan het 'ontzuipen' :lol: ) en ik kreeg de hele lading in mn gezicht... was wel ff tijdje scheel.. :S

haha
greetzz rick
jou zullen ze dat niet meer vragen dan...hahaha

nee maar zelf wel bij andere doen he rick :evil:
haha maar dan heb je het ook meteen afgeleerd

ik moets een keer de brandstof aanzugen, wou er niet in oid, en toen kreeg ik ook wat binne, best lekker smaakje hoor :wink:

NMTRacer zei:
ik moets een keer de brandstof aanzugen, wou er niet in oid, en toen kreeg ik ook wat binne, best lekker smaakje hoor :wink:

Je moet voor de grap eens aan de uitlaat zuigen of er gewoon maar eens voorhangen! Eens kijken wie het langst kan janken

:help:

het wordt steeds gekker eerst zijn er mensen die antivries drinken nu al mensen die nitro+methanol drinken

pas alleen maar donder op met dat goedje, het is dan echt schadelijk en raad ook niemand het aan om het te gaan drinken, proeven, etc.

mijn motto van vandaag:
brandstof hoort in de tank, niet in de mond.

haha, het smaakte heel fris... maar niet bepaald lekker oid, weet niet meer precies hoe het smaakte, want het was niet echt een aanrader, maakte maar een geintje over dat het lekker was :P
had meteen daarna mijn mond goed gespoeld want eht is niet bepaald goed voor je nee....

hmm, vreemdgenoeg heb ik per ongeluk wel eens wat comunicator drops(gebruiken elektrorijders voor de motor) in me mond gehad :P was zoet :D, maja niet dat ik er elke dag een likje aan geef :P...

nou, je morst wat op je vingers en je bijt daarna een van je nagels en proeft vreemdgenoeg een zoete smaak... :P

Back