brandstof

• Topicstarter Topicstarter MobFigure
  • Startdatum Startdatum
IK gebruik gewoon deze brandstof Supeglow en werkt prima

toen ik mijn auto moest in rijden had ik eerst protech brandstof in een blik.

Hij heeft wel minder misérie dan wij met onze 1/10 of 1/8 karren :wink:

oh da's gemeen, haha, maarja een fg gebruikt toch wel wat ander brandstof,

qwikfire 16 is inderdaad van model technics
ik heb er altijd goede ervaring mee, moet m inderdaad aan de rijke kant zetten, maar daar kan ik goed mee leven

heeft er iemand ervaring met andere typen van model technics?

Jelle- zei:
Maar jouw auto is ook lelijker als een 1:10 of 1:8 :D

élaba, zo me mijn karreke lachen :cry:

ok miss nie zo mooit gevormd als sommige on-road modellen.

maar ik vindt het nog altijd mooier dan zo'n strijkijzer :lol:

En ik kan er beter mee rijden :roll:
(heb nog nooit met een strijkijzer gereden :oops: )

Tis wel een stuk praktischer denk ik dan een nitro auto, maar ik zou persoonlijk voor een onroad model gaan omdat zo'n marder gewoonweg allesbehalve, euhm, beschaafd is :P

Beschaafd :?: :?: :?:

en een onroad die tegen 120km/u over de weg scheurt is dat wel :?: :?: :?:

Ik weet niet met wart je rijdt maar ik veronderstel 1:8

laat ons dan de vergelijking eens maken: een 1:1 auto mag 120 km/u
--> 1:8 mag 120:8 km/u = 15 km/u

als jij dan 100 à 120 km/u rijdt is dat dan beschaafd??? :lol:

Ahum, kheb een 1/10 en die gaat zo'n 90 ( geflitst op 86 met 10% brandstof en veel te rijk afgestelde motor en ik rij nu trug op 16% ) , maar ik bedoelde dus vooral de looks van zo'n marder zijn niet bepaald van deze tijd :P ,eerder prehistorie, maar begrijp me niet verkeerd, ik zou zo'n ding wel willen :D

:D ik heb zo'n ding :D

maar ik durf er voor te wedden dat jouw auto al bijna evenveel heeft gekost als de mijne hoor. dus een beetje sparen en hem 2de handskopen

wel goed opletten dat je geen brol koopt :lol:

Daar ben ik sinds kort ook al aan't denken, maar ik ben nog maar 15 dus...
en kheb totnutoe zo'n goeie €650 uitgegeven denk ik

Hoe oud moet je eigenlijk zijn om brandstof voor je auto mee te krijgen? :P

daar zal niet echt een grens voor zijn, het schijnt wel dat je volgens de wet met 14 jaar pas brandstof mag rijden.....
in de winkel en de praktijk houdt niemand zich daaraan,

in de winkel verkopen we in principe brandstof aan degene waaruit blijkt dat die er verstand van heeft, bijvoorbeeld precies weet wat voor soort hij wil (10 pf 16% etc), of aan degene die aangeven voor wat voor voertuig het is.

als een heel jong iemand komt die eigenlijk niet weet wat ie koopt ga je natuurlijk ook twijfelen...
maar de brandstof is dusdanig geprijsd dat er niet veel misbruik gemaakt zal worden...

Tis alcohol dus eigelijk moet je 18+ zijn maar denk niet dat iemand zich daar aan houd want het is toch niet te drinken :P Spreek uit ervaring :oops:
PS ik rij gewoon op tornado waar wat olie is bijgemengt en dat gaat al vele jaren goed :roll:

Ik dacht dat methanol en alcohol een beetje verschillen en wat die smaak betreft, kheb al slechter geproefd :lol: :lol: :lol:

BlackFox zei:
Ik dacht dat methanol en alcohol een beetje verschillen en wat die smaak betreft, kheb al slechter geproefd :lol: :lol: :lol:

Nou, het proeft slecht.... effe een tankje doorblazen en de druk terug krijgen smaakt niet lekker.

Maar volgens mij zit er geen leeftijdsgrens aan.

Back