Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bert Scholten zei:Is dat zo? op mijn laatste bon van 6-9 staat €63,80 (4 x 15,95) Als dat zo is zal ik Sander hier in Roosendaal eens aan zijn jas trekken. Staat er dan wat anders op de bon? Bij mij staat gewoon "5 liter Heli C-5 (wit)" 4 x 15,95holco zei:Laurens als je een doos koopt van 4x 5 liter kost je dat 56 euro :wink:
Ik vlieg met 5% Quartelmix, kost 15,95 per 5 liter. Ik heb al redelijk wat verstookt en ik ben er zeer tevreden mee. Je kan ELK figuur ermee vliegen wat je met 30% ook kan vliegen.
Toch is 30% redelijk aantrekkelijk ivm makkelijker afstellen (alhoewel ik het al een beetje begin te leren,) meer rook, en meer power. Power is toch wel een beetje verslavend.
(...) 5 liter voor 19 euri en dan zit er nog statiegeld voor een tank bij.
Het gebruik van de heli ligt ook een stuk lager!
Als je de brandstofkosten te duur vindt, kun je overwegen om een benzine heli te vliegen. Ik vlieg Vario nadat ik jaren nitro heb gevlogen met mn Raptor en het bevalt me uitstekend.
Wel moet speciale 2 takt brandtsof kopen en geen spul van de pomp mengen met bromfietsolie. Dat is dan toch uiteindelijk veel te vet en koolt ontzettend.
De tweetaktbrandstof voor kettingzagen is goed te bateln. 5 liter voor 19 euri en dan zit er nog statiegeld voor een tank bij.
Het gebruik van de heli ligt ook een stuk lager!