BRCC Black Country Arena

and last but not least: the track :)

De huidige piste zal in grote lijnen wellicht bewaard blijven, ... maar het is alleszins de bedoeling dat we het tracé wijzigen elk jaar en misschien zelfs tussendoor ook.
Er werd opnieuw een hoektafel gebouwd, deze keer stevig én permament .. maar ook een speciale Amerikaanse tafel:

a3_tafel.jpg

a4_tafel.jpg

Er werd ook opnieuw gebruikt gemaakt van de dunne tuinslangen om het tracé af te bakenen. De wielen blijven onder deze tuinslangen met kleinere diameter niet vaststeken ... maar hier en daar hebben we ze wel verstevigd met de oudere dikkere tuinslangdelen.

a5_track.jpg

En nu sluit ik af met de rest van de foto's van het tracé:
Hope you like it.

BTW, al deze foto's en een paar meer vind je ook terug in dit online webalbum

foto's genomen vanop de rijderstelling:

b1_track.jpg

b2_track.jpg

b3_track.jpg

b4_track.jpg

b5_track.jpg

foto's genomen vanop het tracé:

c1_track.jpg

c2_track.jpg

c3_track.jpg

Ziet er zeer leuk uit Ludo!!! Ben benieuwd voor morgen, echter ik vrees dat we geen eigen tafeltje ter beschikking hebben... Dus het is niet mogelijk om even een plaatsje van daar tijdelijk te nemen?

tja, als bestuurslid kan ik niet anders dan zeggen dat dat niet kan.

We zullen je niet direct buitengooien als je dat toch doet natuurlijk maar je loopt wél de kans dat de eigenaar van die pitplek óf een andere VIP-er(*) of een bestuurslid komt opdagen en dan loop je de kans dat je eens heel scheef bekeken gaat worden en moet je onherroepelijk weg.

(*) ALLE pitplekken zijn momenteel al uitgedeeld! We hebben dus al een paar VIP's die nog geen eigen plek kon toegewezen worden. Zij mogen voorlopig gebruik maken van de aanwezige vrije plekjes.
We beginnen volgende week met het bijbouwen van een aantal extra tafels.
Dat zat zo al in onze planning maar we werden een beetje verrast door de snelheid waarmee onze VIP-plekken verkocht raakten ... en dat nog vóór we de OpenDays gehouden hebben. Wow.

Laatst bewerkt:
Nee ik dat willen we natuurlijk ook niet... We vinden er wel iets op, desnoods houden we een picknick :)

Maar ik had verstaan dat je nog alleen Vip lid kon worden? Kunnen jullie dan voor elk vip lid een tafeltje garanderen
?

...
Maar ik had verstaan dat je nog alleen Vip lid kon worden? Kunnen jullie dan voor elk vip lid een tafeltje garanderen
?
Dat is toch de bedoeling ... tenzij er zo'n grote vraag is en we geen plek meer hebben om VIP-tafels neer te poten (om ruimte te houden voor de bezoekers. Wie weet dat we dan een VIP-stop inlassen maar zover zijn we nog niet.
Sowieso zat het nog in de planning dat er minstens 6 tafels bijkwamen met 3 plekjes per tafel

Dan hoop ik niet dat met het volgende BNK die plaatsbepalingen ook nog gelden. Anders is het helemaal niet eerlijk want zo maak je de mensen VERPLICHT om lid te maken en dat kan toch ook niet echt de bedoeling zijn é????

Super leuk circuit... Uitdagend om er met een 1/8 het 1/10 geweld te volgen... Zeker voor herhaling vatbaar!!!

jammer dat ik jullie gemist heb. Ik ben pas toegekomen rond 17.30u.
tot een volgende keer :)

i.v.m. de VIP-plaatsen:
Volgende week (morgen eigenlijk al) gaan de bestuursmensen terug aan de slag om extra VIP-plaatsen te bouwen, extra tafels ... want de 54 huidige plaatsen zijn allemaal al de deur uit én we hebben nu al een aantal VIP's die nog geen plak hebben.
De tol van het succes zeker?

Inderdaad Ludo we zijn rond half 4 vertrokken :)
Niet slecht om er als de eerste bij te zijn :)

Wel mogen kennis maken met JP, een zeer leuke man...

Ook was onze voorzitter van NBR aanwezig met zijn nieuwe Durango :D
5.5T motor in dat beestje en hij wist niet wat hij zag, hij is trouwens prompt lid geworden haha :D

Inderdaad, de Stewie in actie...
Vond het heel tof, voor mij voor herhaling vatbaar.

Al is het circuit uitdagend voor een 1/8, veel draaien en keren. In het achterste stuk moet je de 1/10 auto's toch laten gaan. In het eerste stuk zijn ze te volgen :D.

Was wel verbaasd over de hoeveelheid grip, de vorza trok gewoon wheelies als ge hem open trok :rolling:.

De andere filmpjes komen wss straks online.

Laatst bewerkt:
Inderdaad wheelies als je te bruusk ging, terwijl we toch 10 000 in het middendiff hebben eh...

Maar verschillende 1/10 heb ik dat ook zien doen haha...

@ Ludo Jullie hebben dat daar mooi en goed voor elkaar! Houden zo! Vandaag is mijn electrische Vorza verkocht (waar de nieuwe koper veel plezier van gaat hebben) en dan komt er misschien toch een andere electrische...

Dan hoop ik niet dat met het volgende BNK die plaatsbepalingen ook nog gelden. Anders is het helemaal niet eerlijk want zo maak je de mensen VERPLICHT om lid te maken en dat kan toch ook niet echt de bedoeling zijn é????

Beste VW-Powah, nu sta of zit ik hier even perplex ...
Op welke manier verplichten wij mensen om zich bij ons lid te maken?
Iedereen kan toch bij ons komen rijden? Las je wel alle voorafgaande info?

Denk dat hij bedoelt dat als je geen lid bent je geen plaatsje hebt bij wedstrijden...
Wij hadden van jp wel netjes een plaats gekregen haha...

BRCC is een indrukwekkende faciliteit, maar door de afstand zullen enkele piloten geen VIP worden en bijgevolg mogelijk de EIR missen, wat jammer zou zijn. Als er voor de EIR voldoende plaatsen voorzien zijn is er natuurlijk geen probleem :)

Ik heb het pit-plek-probleem nog eens doorgenomen met JP gisterenavond.

In de Pit-area is sowieso een plek voorzien voor de BRCC-crew. 't Is een makkelijk te herkennen tafel want ze is iets lager dan de andere tafels en staat nét voor de bar.
Het is de bedoeling dat bezoekers, mensen die dus de dagprijs betaalden, van deze plakjes gebruik kunnen maken.

Aangezien je op voorhand moet betalen en omschrijven op welke dag je precies komt, is het voor de crew makkelijk om op te volgen of er al dan niet veel of teveel bezoekers zijn.

Een VIP-lid heeft gewoon zijn/haar eigen plek: tafel, stoel, stopcontact, toegangscodes, ...
Voorafgaand aan een wedstrijd moeten de VIP's laten weten of ze al dan niet komen. Op die wedstrijd gebruiken de VIP's, als ze het meldden, hun eigen plekje. VIP-seats die niet gebruikt zullen worden, zullen door de crew aangeduid worden en de niet-members die 's morgens binnen komen staat het vervolgens vrij om zo'n vrije plek te gebruiken.
Van zodra de VIP-plekjes op zijn, dien je dus wél je eigen tafel en stoel te gebuiken.

Want ... zoals je zeker al kon lezen in eerdere posts en zelfs kon zien op de foto's die ik nam. Er is voorlopig nog plaats genoeg om extra eigen tafels en stoelen neer te poten.
Ik vermoed echter dat we op termijn ook terug zullen gaan denken aan het voorzien van extra pit-ruimte onder een tent.

Omdat ik dan toch in herhaling aan het vallen ben ... VIP's kunnen er ook gebruik maken van andere zaken: er is drank te koop (weliswaar enkel als er iemand van de crew aanwezig is), er zal een koffieapparaat komen en ook een microgolfoven.

Back