brushess gimbals

Als iemand me nog een keer in PM kan sturen hoe je de tilt nou doet met de Tarot Brushless gymbal. T is voor mij japans. Ik snap er helemaal niets van!

Om je te helpen is er meer info nodig...
De tilt sluit je aan met het bijgeleverde kabeltje met aan de ene zijde de 3draads servo connector en aan de andere zijde per draad een eigen connector. Je sluit van deze zijde alleen de rode draad aan op de ontvanger terwijl je de volledig bedrade connector aansluit op de CTR connector van de Tarot. Zwart = daarbij -, rood = midden en wit is diegene die dan over blijft ;)

Nu is het wel de vraag welke ontvanger je hebt daar de Phantom met zijn eigen ontvanger deze aansluiting niet heeft. Daar moet je hem op de Naza zetten...
een en ander is hier te zien:

Gr Norbert

Laatst bewerkt door een moderator:
Norbert, LS..
Neem aan dat de tilt d.m.v. een knop op de zender wordt bedient, zodat je de tilt traploos kunt regelen.

Nu wil het dat de dx8 maar 1 knop heeft (vind ik een minpunt van de dx8 ) en daar heb ik momenteel de gains aan gekoppeld, zodat je die kunt bijstellen tijdens de vlucht.Zit nog in de testfase en heb alleen een macbook en geen windows laptop. Straks switch ik dit om naar een 3 standen schakelaar als de sweet spots bekend zijn. Al vind ik het wel handig om het zo te laten.

Of is het mogelijk (of voor zover je weet) om de gimbal aan een drie standen schakelaar te koppelen zodat je met vooraf ingesteld waardes naar een bepaalde graden/hoek kunt switchen.

Edit. Zojuist de Tarot besteld. Was in de markt voor de Zenmuse maar heb de pre order gecanceld.

Laatst bewerkt:
Weet iemand of die Tarot gimbal nu ergens leverbaar is voor een schappelijke prijs?

Wat noem je schappelijk? Na zoeken op het net hier de beste deal wat mij betreft. Inclusief kabeltje zoals eerder in dit topic vermeld.

Sub-Total: €124.93
SFC Shipping (Fedex International Economy Service in China (4-6 days)):
€22.76
Total: €147.69

Ik heb nu ook een Tarot T-2D Gimbal incl. kabeltje besteld.
Dat ga ik onder mijn F550 hangen.
Ik wilde al een tijdje de Zenmuse H3-2D kopen, maar mede door dit forum heb ik (gelukkig) de Tarot Gimbal ontdekt.
Veeeel goedkoper en werkt ook nog ééns heel goed.
Het enigste wat me nu nog ontbreekt is een licht landingsgestel voor de F550.

Groetjes,

Jordy

Hehe, heb jij een geluk.

Ik moet het uit Engeland laten komen omdat het hier in Zwitserland niet te krijgen is.
Maar goed, dat maakt niet uit..
De Tarot Gimbal duurt ook nog een goede 2 Weken voordat dat dingetje er is, dus ik heb tijd genoeg ;-)
Vandaag een mailtje van Zhang (van Tarot) gekregen:

hi
i am sorry the TAROT Gopro two-axis brushless gimbal / have gyro TL68A00 now no stock
need wait 2-12 days have stock
are you is wait it ok?
thank you
zhang

Ik betaal trouwens wel een goede €24.- minder (€74.-) voor de Landing Gear Set, en dat zelfs nog met de portokosten meegerekend.
Lang Leve de 20% BTW die ik mag aftrekken als niet EU Land ;)
Groetjes,

Jordy

In onderstaand filmpje is te zien hoe de Tarot wordt aangestuurd met de sticks van de zender.

Laatst bewerkt door een moderator:
Die Tarot T-2D ziet er goed uit!

Heeft iemand toevallig ervaring met thanksbuyer.com? Daar is de Tarot T-2D voor 99 dollar te koop en zonder verzendkosten :D

Door alle positieve berichten ook een tarot gimbal besteld voor de gopro, bij TAROT Gopro two-axis brushless gimbal / have gyro TL68A00 [TL68A00] - ?930.00 : Tarot-rc.com,Helicopter,Multirotor, Tarot-rc.com,Helicopter,Multirotor

Volgens de gegevens 725 in stock.

Na betaling dit berict en na vragen via email tot op heden geen bericht.

hi
i am sorry the TAROT Gopro two-axis brushless gimbal / have gyro TL68A00 now no stock
are you is wait it ok?
thank you
zhang

hi

please give me your telephone number
thank you
zhang

Chinees zaken doen is toch heel anders dan. Overweeg een paypal dispuut.

Door alle positieve berichten ook een tarot gimbal besteld voor de gopro, bij hi hi i am sorry the TAROT Gopro two-axis brushless gimbal / have gyro TL68A00 now no stock need wait 2-12 days have stock are you is wait it ok? thank you zhang hi please give me your telephone number thank you zhang

Volgens de gegevens 725 in stock.

Na betaling dit berict en na vragen via email tot op heden geen bericht.

hi
are you is wait it ok?
thank you
zhang

hi

please give me your telephone number
thank you
zhang

Wacht het geduldig af maar ga er vanuit dat je op zijn Chinees zaken doet.

Hoi,
Zhang is betrouwbaar. Hij spreekt niet zo goed Engels maar doet wel wat hij zegt. En ja... het blijft een Chinees. Zal dus nooit nee zeggen waardoor het soms wat langer duurt. Niet altijd handig maar ja... wel zeer goede prijs/kwaliteit.

Gr Norbert

Back