brushess gimbals

Klopt, ik heb een gopro HD en een Phantom en de Tarot 680 hexa.
De gimbal doet wat hij moet doen en volledig gemonteerd is de prijs goed te noemen.
Dus voor de mensen die niet meer als een gopro hebben werkt het ding perfect.
Geen geknutsel, onder je multi hangen en een klein beetje tunen en gaan met die banaan.
Wat wil een mens nog meer...

Deze heb ik gekocht op GLB 107,- euro met DHL verzonden en in 4 dagen binnen zonder verdere kosten.

Ik volg dit topic al een tijdje omdat ik een goede betaalbare oplossing zoek voo onder de Phantom. Nu lees ik de post van Spattex en lijkt mij dit een prima oplossing.

Zijn er mensen die een vergelijk hebben tussen deze Gimbal en de nieuwe Zenmuse voor de Phantom? Het prijsverschil tussen beiden is nl erg groot dus vraag ik mij af of de kwaliteit evenredig groot is.

Daarnaast ben ik reuze benieuwd naar de vliegtijd met een dergelijke Gimbal er onder. Zelf heb ik recent twee zippy compact 2200mAh 25c 3s Lipo's gekocht voor €10 pst (nieuwprijs bij de bekende Chinees!!!!). Met twee van deze lipo's eronder vlieg je bijna 22 minuten zonder extra payload....

Gr Norbert

Alleen kun je never meer upgraden, dat is dan wel weer jammer.

Er is gewoon hacked firmware van alexmos hoor ;) Upgraden kan dus wel maar loopt vaak 1 update achter. Tevens kan je altijd naar martinez software gaan als je het zat bent volgens mij.

Mijn contributie aan dit topic:

Ik heb deze onlangs gekocht: http://www.goodluckbuy.com/fpv-brus...s-carbon-fiber-camera-anti-vibration-ptz.html

De gimbal zelf is opzich prima maar je moet de buizen waar je de rol motor aan verbind verwisselen met die waar je de gimbal mee aan de top plate mount. Anders is is hij niet gebalanceerd op te hangen!

De vibratie dampers zijn te zwak en vibratie plate is veel te klein en nutteloos voor alles groter dan een compact camera met kleine gimbal. Hiervoor moet je dus wat anders hebben.

Zou ik hem weer kopen na dit te weten? Nee. Niet zolang ze die top plate gebruiken.

EDIT: Ouwja en de schroefjes zijn RUK! ;)

Zijn er al 3 axis contolers?

Ik heb een oogje op deze

sku_98795_2.jpg

Ik wil hem ook echt gebruiken als handheld. Hij komt niet onder de multi.
Ik vroeg mij af of hier dan ook al een controller voor is.

Ik volg dit topic al een tijdje omdat ik een goede betaalbare oplossing zoek voo onder de Phantom. Nu lees ik de post van Spattex en lijkt mij dit een prima oplossing.

Zijn er mensen die een vergelijk hebben tussen deze Gimbal en de nieuwe Zenmuse voor de Phantom? Het prijsverschil tussen beiden is nl erg groot dus vraag ik mij af of de kwaliteit evenredig groot is.

Daarnaast ben ik reuze benieuwd naar de vliegtijd met een dergelijke Gimbal er onder. Zelf heb ik recent twee zippy compact 2200mAh 25c 3s Lipo's gekocht voor €10 pst (nieuwprijs bij de bekende Chinees!!!!). Met twee van deze lipo's eronder vlieg je bijna 22 minuten zonder extra payload....

Gr Norbert

De vliegtijd bij mij met gimbal is rond de 7 a 8 minuten met een 2200Mah.
Ik klok met een timer op 6 minuten en ga daarna terug voor de landing.
Vliegtijd is dan rond de 7 minuten en pomp er dan 1600 a 1700 Mah terug in mijn lipo.

Wat ik er van lees op RCg. zijn ze er erg enthousiast over.
Ik heb er ook naar gekeken maar de mount is voor de gopro 3 en ik heb een 1.
Tevens is de gimbal wat hoger dan die van GLB, waardoor je de pootjes aanzienlijk moet verlengen.

Er zijn redelijke resultaten mee gehaald maar veel nog me na-stabilisatie. Er zijn nogal wat kinderziektes met de gimbal. Het is een leuke prijs, maar you get what you pay for. Het komt niet in de buurt bij de H3-2D Zenmuse.

Back