Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zie nu wel dat iedereen druk is met de GoPro gimbals..
Heeft iemand, naast de gimbal van Foxtech, ook een goed alternatief voor mini dslr camera's / Sony Nex etc gevonden?
Dan heb je een anti-vibration mount nodig zoals de Tarot dat heeft.
Werkt subliem.
De onderste plaat zit vast aan de quad.
De bovenste plaat hangt op de rubbers.
De gimbal gaat met zijn ophangpunt door de onderste heen en zit vast aan de bovenste plaat.
Net als een echte "wiredamper".
De dji zenmuse voor de gopro heeft ook een rubberen demping.
Hier hangt de onderste plaat aan de bovenste plaat dmv de rubbers.
Gevoelsmatig vind ik de Tarot oplossing mooier.
Kan dat echter niet wetenschappelijk onderbouwen.![]()
Dan heb je een anti-vibration mount nodig zoals de Tarot dat heeft.
Werkt subliem.
De onderste plaat zit vast aan de quad.
De bovenste plaat hangt op de rubbers.
De gimbal gaat met zijn ophangpunt door de onderste heen en zit vast aan de bovenste plaat.
Net als een echte "wiredamper".
De dji zenmuse voor de gopro heeft ook een rubberen demping.
Hier hangt de onderste plaat aan de bovenste plaat dmv de rubbers.
Gevoelsmatig vind ik de Tarot oplossing mooier.
Kan dat echter niet wetenschappelijk onderbouwen.![]()
Beetje jammer dat mijn gimbal zo slecht in het nieuws hier staat...ben namelijk tevreden met het dingetje 8) Hij zat bij de 1ste lichting die in NL kwam...toen waren de BLG's van andere merken nog niet betrouwbaar..er werd nog volop geëxperimenteerd met de bordjes en de juiste motoren...
Ook met de Zenmuse waren nog problemen maar dat waren gebruikersfouten als de gimbal aansluiten zonder camera waar hij niet goed tegen kan!Verder is hij erg gebruiks vriendelijk,je prikt hem in het systeem met de canbuskabel stroom erop en gaan!
Wat behalve de prijs nog een nadeel kan zijn is dat het op een DJI systeem moet worden aangesloten (ook al niet zoveel fans..) Achteraf is het makkelijk een koe in zijn kont te kijken en zou ik nu waarschijnlijk ook voor de Tarot gaan...denk dat ik er gewoon 1 bij neem,kan ik ze eens echt vergelijken 8)