Ok.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
voor sony nex en panasonic gh2 en 3 is er zeker een alternatief, de zenmuse hahawerkt perfect!
Overdrijf niet zo, ze hebben het waarschijnlijk vandaag verzonden waardoor het nummer nog niet actief is. Bekijk het morgen ook nog eens.Toch even een update plaatsen over het bestellen bij tarot-rc.
Ik heb vorige week daar een gimbal besteld en na de betaling kreeg ik plots een brak geschreven Engels mailtje dat er geen voorraad meer was terwijl er toch echt 450 in stock op de site stond.
Vervolgens hoor ik een week niets meer, krijg geen antwoord op mail en nu opeens krijg ik een order update dat het pakje afgeleverd is bij de klant (niks ontvangen ook geen pogingen tot etc.) en zit er een DHL trackingnr bij wat niet bestaat...
Just to let you know maar ik ben bang dat ik 148 euro armer ben...
Hmm...ik vind het er toch prima uit zien (kheb zelf de Zenmuse) Laatste filmpje gisteren was met windkracht 4 en dat kan ik toch terugzien in het beeld 8) Het is toch finetunen om beter resultaat te krijgen (gopro,dempingrubbers etc.) Die koeien waren ieg meer gewend dan de schaapjes die ik heb gefilmt! hahaha...oh ja en de Tarot is iets goedkoper 8)
...maar alle "movements" veel te abrupt/snel gaan waardoor je een onrustig geheel krijgt.
De meeste FC's zijn inderdaad Smoother af te stellen.Kun je de FC niet zo instellen dat alles veel "smoother" verloopt?
Overdrijf niet zo, ze hebben het waarschijnlijk vandaag verzonden waardoor het nummer nog niet actief is. Bekijk het morgen ook nog eens.