brushess gimbals

heel mooi. Alleen die joystick is wel erg duur. Die kan je in nl kopen voor nog geen 5 euro.

Weet niet of deze stelling juist is.
Deze joystick is wellicht niet goedkoop maar is wel 1 op 1 afgestemd op de Alex Mos bordjes. Ding is volledig klaar incl bekabeling etc...

@blikvanboven, mag ik vragen wat het intotaal gekost heeft ? qua invoeren endergelijke.

Ik verwacht komende week alles binnen te krijgen. Kan vwb de invoerkosten nog niets zeggen. Bruto zitten we nu op $880,- incl verzenden (zonder het lcd paneel want dat had ik al).

laten we het over het totale pakket hebben ipv een discussie te starten mbt de joystick... het gaat er niet direct om wat hij kost, het gaat er om wat de totale samenstelling kan. Iedereen is vrij de spullen te verkrijgen op de manier die zijn/haar voorkeur geniet. Zelf maken, kant en klaar kopen, laten printen... mogelijkheden zat...

Tja,
ik heb nog stapels 3s liggen dus die keus is voor mij al gemaakt ;)

Ja ik dus ook

Allen moet je de power veel hoger gaan zetten waardoor je niets overhoud als de accu leger raakt

Het mooie van alexmos is dat hij dat compeseerd maar als je de power al heel hoog moet zetten heb je geen marge meer over.

Maar ik ga wel kijken hoe hij presteert op 3s.

En met power doel je hier op het voltage?

Ik wil er een 5800mAh 3s op doen.

Yeb
Niet te verwarren met de p van pid.

Power op 0 = 0 volt naar de motoren
Power op 255 is maximaal voltage wat je lipo geeft.

Raak je accu leeger dan gaat de alexmos de power zelf omhoog sxhroeven
Maar als je dus met een 3s je power op 240 moet zetten dan heb je niet zoveel over zeg maar.

Als je motoren te heet worden moet je power omlaag.

Vandaag begonnen met het instellen.

Gaat wel redelijk maar als de hoek van de tilt groter dan ongeveer 30 graden word, dan gaat de yaw draaien en begind de mount te trillen.

Iemand een idee?

Is hij goed uitgebalanceerd? Ik had hetzelfde verschijnsel en dat was verdwenen na nog nauwkeuriger balanceren.

Zou idd kunnen. In de yaw is hij idd nog niet 100% goed denk ik.

Pitch en roll zijn wel perfect naar mijn mening

Zal er nog kritischer naar kijken.

Thanx

Ik denk dat ik toch ff 4s accu bestel.
Zit nu met de power op 255. (Max voltage) Motoren blijven extreem koel. 22 graden.
Op rc group spreken ze ook elke keer over 4s bij deze mount

Laatst bewerkt:
Zijn er momenteel al 3-axis gimbals verkrijgbaar voor een go pro?
Ik kan alleen maar informatie vinden over 2-axis Alexmos controllers met
een upgrade bordje waardoor je er een 3e axis bij zou krijgen...? En dat kan
vast allemaal een stuk goedkoper dan de $200+ prijzen die ik tegen kom :o

Back