Ja, ideaal het is zeker niet maar ik zou het net anders doen. Als ik film vlieg ik meestal op level.. Als ik vervolgens 1x op zo een dag op ACRO vlieg, dan is het veel. Dus ik zet Acro/Level mode naar een 2e zender. Aangezien ik die nooit gebruik maar wel wil hebben. Dan blijven alle controlls die ik gebruik TIJDENS het vliegen wel op 1 zender. En hoef ik dus zelden de 2e zender aan te raken tijdens het vliegen.
Pitch kan ik dus altijd gebruiken. (wellicht was dit niet duidelijk in mijn vorige post, mijn excuses

)
Je hebt dan inderdaad 2 ontvangers. En je hebt helemaal gelijk dat het een keer mis gaat als je 2 zender zou moeten bedienen, maar die enkele keer dat ik een schakelaar omhaal is niet zo een probleem denk ik.
Als je echt actief onder het vliegen wil schakelen, dan zul je alles inderdaad op 1 zender moeten hebben. Maar wat ik al zeg, je moet de minst gebruikte opties naar zender 2 zetten.
Ik moet nu telkens kabeltjes wisselen met 1 zender. Als ik wil switchen tussen Acro en Level, dan moet ik het ontvanger kabeltje uit mijn Gimbal controller halen, op mijn FC steken... schakelaar omhalen, en dan weer terug steken naar mijn Gimbal controller... Daar word je ook niet vrolijk van, dus vandaar de 2 zender methode.
Nogmaals, je hebt gelijk dat het niet echt fijn werkt... maar het werkt. En een DX18 komt er echt wel aan, maar voorlopig niet