brushess gimbals

Volgens mij hebben die rubbers geen enkele zin. Dergelijke rubbers zijn vooral om lage frequenties te dempen en niet om de trillingen die een zeer hoogtoerig draaiende rotor veroorzaakt te dempen.

mooi zo dan ben ik blij dat we de enigste zijn die ze gebruiken :rolleyes:

Gewoon twee AlexMos controllers en klaar, of over twee á drie weken de uitbreiding.

(Voor diegene die niet kunnen wachten.... :) )

Volgens mij hebben die rubbers geen enkele zin. Dergelijke rubbers zijn vooral om lage frequenties te dempen en niet om de trillingen die een zeer hoogtoerig draaiende rotor veroorzaakt te dempen.

Rubbers helpen wel degelijk hoor... zeker de gelpads. Wat Mario al aangaf zijn de wiredampers onovertroffen, maar die zijn (en ze wegen iets van 150-200 gram meer totaal) wel weer een stuk duurder dan de gelpads.

goed ik heb weer een controller en werkt maar het af stellen dan valt nog vink tegen.
hij blijft de bibber houden en veel kracht zit er niet in nu maar hopen dat de nieuwe motoren een stuk sterker zijn.

Rubbers helpen wel degelijk hoor... zeker de gelpads. Wat Mario al aangaf zijn de wiredampers onovertroffen, maar die zijn (en ze wegen iets van 150-200 gram meer totaal) wel weer een stuk duurder dan de gelpads.

Ik heb ook alles geprobeerd. Maar een wire damper werkt echt het beste

teaser,

Ipower.jpg

Waarom heb je niet gekozen voor 24P motoren???
En er komt ook een 4114 met holle as.

Laatst bewerkt:
Er is zo veel keus John, en elke dag komt er wel weer wat nieuws uit, ik weet uit betrouwbare bron dat met deze motoren goede resultaten haalbaar zijn vandaar dan ook deze keuze.

Waarom heb je niet gekozen voor 24P motoren???
En er komt ook een 4114 met holle as.

Klopt hoor, het zijn prima motoren, maar de 24P lopen wel een stuk fijner.
En je hebt wel gelijk hoor, alles wat je nu koopt is morgen al weer oud tegenwoordig... :)
Als het maar doet wat je voor ogen hebt, toch... :)

Tot zondag in ieder geval.

goed de nik heb ik nu voor elkaar de rol wil nog niet erg lukken lijkt wel of er verschil in de motoren zit met de zelfde setting`s.

Tja je bent met de PID afstelling wel even zoet voor dat je die goed hebt, en er is ook geen maatstaf voor, zelfs bij twee dezelfde gimbals kan die anders zijn.

Hoe zwaar is je camera?
Zeker weten dat je de camera HEEL goed over 3 assen hebt uitgebalanceerd?

Back