brushess gimbals

vandaag gaan we testen met de 7d eens kijken hoe dat gaat werken ben bang dat de motoren het niet gaat trekken maar goed.
testen en kijken hoe het balans gaat uit pakken en wat al niet meer want de camera die ik er op had voor de test stelde niet veel voor.
foto`s cq filmpjes volgen nog

van daag flink getest met de 7d en de gimbal trok het net aan.
met de nieuwe motoren zal het een stuk beter gaan werken en ten alle tijden goed stabiel zijn.
filmpjes plaats ik al ik ze binnen heb.

ik wil zo ff een paar lipo`s bestelen maar vraag me af wat nu slim is kwa voor maat hoe lichter hoe beter al is het wel lekker als je een uur kan flimen.

wat raden julie me aan 4s 3 motoren hoor het graag.

tanks we zijn er nog niet de 3 as moet er nog op en de nieuwe motoren dus als die binnen komen kan ik weer verder bouwen en testen.

ben benieuwd hoe die het met de derde as doet, en zwaardere camera's;) begin ziet er goed uit!

het frame geeft geen krimp ook om dat de motoren niet belast worden kwa lagers.
ben zeer benieuwd naar de nieuwe motoren hoop dat de motor as er uit kan scheelt een hoop in het aan passen er van.
puur om dat ik het niet zo zie zitten om het geheel aan de e clip op te hangen die onder de motor zit.

Ik zat al te wachten tot de props in beeld kwamen .... tot er een shot kwam van het frame en of props waar de camera aan hangt ...... Human Body :)

dan zal ik eerst een nieuwe multirotor moeten ontwerpen die dit gaat tillen want me quad trekt dit niet.
zit over een h8 te denken maar ben er nog niet uit.

Hallo Michel Pet,

Dat ziet er zeer veel belovend uit.
Succes met je 3e as ;)

Hier ook wat vorderingen met men GoPro Gimbal...
Daar ik graag de GoPro in zijn behuizing laat zitten, heb ik een aantal dingen moeten aanpassen:
IMG_0619.JPG

IMG_0620.JPG

IMG_0621.JPG

IMG_0622.JPG

IMG_0623.JPG

IMG_0618.JPG

IMG_0625.JPG

Ik hoop snel een eerste videotest te kunnen gaan doen.
(heb helaas nog geen goede dempingsophanging voor de Gimbal)
Zodra er beelden zijn, dan zal ik die ook zeker hier vertonen.

dierenbescherming is al gebeld vogel was door een kat aan gevallen vermoeden we hij bleef liggen de hoop was dat i weg zou vliegen maar ja arm beest.

@marten77 Heb jij een landinggear van Quadframe? Wat voor buisjes gebruik je om de gimbal (voorlopig) op te hangen? Hoe heb je die vastgezet aan jouw landinggear?

HD

Laatst bewerkt door een moderator:
Back