Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jeffreyski, draai de motoren is om (als in roll op pitch en pitch op roll) en kijk dan welke van de twee er werkt, als het dezelfde motor is die niks doet is de kans groot dat de motor dood is.
Dan is er dus iets met je controller, een FW update zou in dat geval zeker kunnen helpen, maar niet gegarandeerd![]()
Ehm, misschien hebben we hem anders geïnterpreteerd, ik ga er vanuit dat de roll motor de motor is die aangesloten op het roll kanaal.
Anders zou je kunnen zeggen dat de roll motor de motor is die in het eerste geval de roll motor was.
Maar nu je het zo zegt lijkt het er inderdaad op dat dat laatste het geval is.
En in dat geval is het dus inderdaad een motor die kapot is en niet de controller.
Ik heb zojuist nog even nagevraagd... hij deed wel "iets". Maar daar is ook alles mee gezegd. Als ik jullie zo hoor dan zou de firmware update nog wel eens kunnen helpen?
Mijn welgemeende excuses voor het niet gelijk duidelijke informatie te verstrekken![]()
Iets is wel belangrijk... Als hij bv "op slot" schiet, of wel weerstand bied, maar makkelijk te draaien is... (moeilijk in te schatten ivm verschillende type motoren),
Dan betekend dat meestal dat je de instellingen moet veranderen via de software.
Hij gaf een hele lichte weerstand maar was wel makkelijk te draaien. Ik hoop dat de firmware update gaat helpen!! Ik zit er natuurlijk niet op te wachten om het spul terug te sturen...
Wat is nu een leuke 2 assige Gimbal voor een gopro welke ik met een stick van mijn zender zou kunnen bewegen? en niet te duur?
grt
Wat is nu een leuke 2 assige Gimbal voor een gopro welke ik met een stick van mijn zender zou kunnen bewegen? en niet te duur?
grt