Revo = geen racer
Savage = wel basher en kan niet goed racen
Savage is ook gewoon 1:8 en binnenkort komt HPI met 1:12.
Een savage kan zeker wel racen Nard.
Zoals ik al zei met de juiste aanpassingen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Revo = geen racer
Savage = wel basher en kan niet goed racen
Savage is ook gewoon 1:8 en binnenkort komt HPI met 1:12.
Ik zal hier misschien wel een discussie mee uitlokken, maar wie bepaalt dat t een bep. schaal heeft ?( serieuze vraag) Ik bedoel een suzuki jimny is ook een stuk kleiner dan een Q7, maar zijn toch beidde 1:1?
Zijn die schaalverdelingen niet alleen relevant bij wedstrijden?
Sowieso maakt het in mijn ogen niet uit welke schaal het is, vindt t leuk omdat ze leuk zijn, niet om de schaal.
Ik begrijp dat als je aan een bep lengte/breedte voldoet je in een schaal valt.
Savage kun je wel mee racen, maar echt in de buurt komen van "echte racers"komt ie niet, dat is wat nard ermee bedoelt denk ik.
En de revo is daar meer geschikt voor, en qua bashen doet de savage het beter, puur door die TVP's, dat maakt m sterker.
( al die discussie's over die savage en revo, zijn al tig keer voorgekomen, "revo geen racer", "savage geen racer", Lekker boeiend allemaal ;-) )
Edit: ff iets heel anders.. Ik heb swaybar set en RPM armen gekocht. Toen ik ze tegelijk thuis kreeg, blijkt dat het niet op mekaar past, die RPM armen hebben die gaten niet om dat armpje van de swaybar erin te zetten. Iemand enige ervaring mee of een oplossing heeft, zonder dat ik een nieuwe set moet kopen?
Gaatje boren? Lijkt me niet zo heel lastig![]()
Alles kan racen, maar het zal nooit zo worden als een truggy (aka purpose build car).Een savage kan zeker wel racen Nard.
Zoals ik al zei met de juiste aanpassingen..
Past die Heat Sink blower ook op een flux motor? Aangezien daar van die koelribben op zitten..
ja maar of hij ook in de savage flux past .met de motormounts en de esc die iets over de motor heen hangt??