Brushless 1/8 HPI Savage

Wat is "alles op 125% zetten"? De throttle en steering?

En de Castlelink heb ik idd maar die ken ik nog niet, heb deze nog nooit gebruikt :confused:

ESC kabeltje in "throttle" kanaal en de throttle reverse geeft alleen maar direct na de eerste piepjes een continue knippernde rode LED.

ESC kabelntje in "aux" kanaal en de throttle reverse geeft correcte status LED weer na eerste serie piepje en 2 seconden pauze, daarna LED op continue oranje en geen responce verder op bediening zender.

Je esc moet gewoon in het throttle kanaal. Dat is je gas kanaal. Of zeg k nu iets verkeerds?
ESC kabeltje in "throttle" kanaal en de throttle reverse geeft alleen maar direct na de eerste piepjes een continue knippernde rode LED.

ESC kabelntje in "aux" kanaal en de throttle reverse geeft correcte status LED weer na eerste serie piepje en 2 seconden pauze, daarna LED op continue oranje en geen responce verder op bediening zender.

Maar moet de ontvanger geen spanning krijgen dan ergens vandaan? Als de ESC in de throttle moet en de servo in Steering waar krijgt de ontvange zijn spanning dan vandaan? Of zeg ik nu iets heel doms :confused:

Vanwaar dan een rood knipperende LED vraag ik mij af, waarom heeft HPI niet een vraag en antwoord sectie op hun site, zelfs in de manual geen "trouble shooter" helaas.

full

dit gedaan?

Laatst bewerkt door een moderator:
Back