Brushless 1/8 HPI Savage

[mod]Zeker een leuke auto. Voor degene die denken dat je niet mag linken, dat mag alleen niet in een verkooptopic. Om te laten zien wat je hebt gekocht mag het best natuurlijk.[/mod]

Denk wel dat de advertentie snel weg is en de link dan niet meer werkt. Zelf een leuke foto plaatsen is natuurlijk beter dan.

http://link.marktplaats.nl/452104026

Net gekocht voor 350 euro........ :yes:niet te duur toch? rond de 2 maanden oud, bon en alles aanwezig.

inclusief 4x Turnigy 2s 5000 MaH softcase met zwaardere krimpkous.
inclusief Castlelink

Wen, jij had ook geboden zag ik? Moet "je vrouwtje" toch naar een andere op zoek....;)

Ja klopt hij had mij al gemaild dat die met 300 ook akkoord ging! Dus jij hebt 50 euro teveel betaald. Daar zit geen zender bij, dus kom ik op 350 euro incl zender. Aangezien mijn vrouwtje liever een savage HP wilt, was ik maar niet op ingegaan. Op zich was het niet duur. Als je alles bij mekaar optelt, dan kom je nieuw prijs rond de 500 euro uit.

Ik heb niet 50 euro te veel betaald Wen denk ik, jij zou nog 50 euro meer voordeel hebben gehad op mijn voordeel, de wagen ziet er perfect uit met nagenoeg geen gebruikssporen. Ongeacht of er zender/ontvanger bijzit is dit nog een superdeal.

De auto is gekocht voor 450 euro nieuw in Duitsland 2 maanden terug. De verkoper wilde niet vragen wat hij er voor kon krijgen maar wat hij achte een redelijk bedrag te zijn. En heb er nu 4 5000mAh LiPo's bij die ik niet seperaat hoef aan te schaffen. Even mijn Spektrum ontvanger erin en rijden maar.

Zojuist meteen de RPM center skidplate besteld in Engeland, een Proline Beetlekap, verf en laadsnoeren met Dean connectors.

Mike, sorry dat ik het zeg maar dat is wel een van de meest basic vragen die je kunt stellen. Deze vraag kun je 100% zeker terug vinden in dit topic en binnen 1 minuut met Google.... sad.

Mike, sorry dat ik het zeg maar dat is wel een van de meest basic vragen die je kunt stellen. Deze vraag kun je 100% zeker terug vinden in dit topic en binnen 1 minuut met Google.... sad.
Ja ik weet het ik ben lui, maarja. Ik had nog een ander vraagje, hoe kun je je lagers het best weer smeren. Met vet of met olie?

Ik koop mijn lagers ook bij boca. Ik maak ze nooit schoon, als het kapot is, dan gewoon een nieuwe erin.
Met die actie code MX2008 kan je een setje flux lagers incl verzenden al voor ong 20 euro kopen!
En ik vind het een rot en vies werk, dat schoonmaken van lagers.

Kunnen jullie mij helpen met het werkend krijgen van mijn ESC van mijn Savage Flux 2350, Spektrum DX3R en een Spektrum SR300 ontvanger?

Volgens de handleiding moet ik de throttle vol gas doen en de ESC aanzetten, na enkele piepjes en twee seconden moeten er continue piepjes komen en moet ik de throttle vol reverse geven waarna er weer die piepjes moeten komen,,,,,,maar die komen niet, de LED gaat oranje branden en blijft oranje ongeacht de input op mijn zender.

Het bind process is al gedaan, de stuurservo zit ik kanaal "steering" en de ESC kabel zit in kanaal "Aux". Doe ik de ESC kabel in kanaal "Throttle" dan blijft de LED alleen maar rood knipperen.

Bijkomende vraag is; De DX3R kan ingesteld worden op servo's van 11 mS en 5,5 mS (digitaal). Ik neem aan dat de stuurservo op de Svage Flux 2350 digitaal is en dus de zender op 5,5 mS ingesteld moet worden?

Als dit al eens behandeld is wie wijst me dan de goede kant op?

Laatst bewerkt:
Back