Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je shafts inkorten .. die snap ik niet :???:
Hoe wil je een shaft inkorten met huis en tuin gereedschap? Aan beide kanten van de shaft zitten schroef draden, die kan ik niet zomaar ff opnieuw tappen. Ik heb eerst langere schroeven nodig, dan ga ik kijken waar de shock lekt, ik denk een gebogen shaft.
ik ga altijd heel zuinig om met mijn spullen.......................hahahaKnap dat jij eigenlijk met je softcase nog nooit een kapotte accu hebt gehad, of zou dat door de klittenband komen? ;-)
IDD gewoon de shafts afslijpen met de dremel en dan opnieuw tappen..
Er staat ergens een hele mooie tutorial met foto's op S-C maar kan hem niet vinden... DAMN..
was iemand uit hong kong meen ik die ook de baja shocks had gemonteerd en daar toen de shafts had ingekort..
Exact, je komt veerweg te kort. Je zou dus een langere shaft moeten hebben... Ik snapte de hele discussie over de shaft al niet en dacht dat het al even aan mij lag.Kortere shaft zal alleen de rij hoogte lager maken, maar dat "buttom out" blijft het zelfde.
zou je dan de shock body niet af kunnen zagen? daar loopt het draad een stuk door en hoef je niks opnieuw te tappen.of slaat dan de as tegen de shockcap aan als hij helemaal inveert?
de body is gewoon een alu buis met aan de bovenkant schroefdraad ,waar je de shock cap op schroeft .die lijkt mij gewoon af te zagen .Hoe wil je dat in vredesnaam voor elkaar krijgen :???: :nooo:
Linkje SC
Misschien dat er wat bij staat
Savage-Central.com -- The #1 (And Largest) HPI Savage Site on the Net » Forums » Savage Projects » Baja shocks on a Savage - my take.