Brushless 1/8 HPI Savage

Dan had jij hem heel snel binnen, 1 week met hemelvaart er zelfs tussen :yes:

Hier effe wat foto's van de gemonteerde skidplate met goede aansluiting rondom;
dsc0007pu.jpg

dsc0008bb.jpg

dsc0009jg.jpg

Jongens, het rechter achterwiel zit meer speling op dan de andere drie, beetje speling is goed maar dit is teveel. Wat denken jullie dat dat is?

De cup van de wielas uitgelubberd of lager defect? Zat al te denken om ze te vervangen of meteen xl assen te doen om de auto breder te krijgen.

Gewoon bewegen en kijken waar de speling zit ... Vaak zit het op de tie rods achter, dat stalen balletje in de plastic houder.

Kan niet zien waar de speling zit maar bij het bewegen heen en weer vd dogbone merk dat die verder speling heeft dan linksachter.

Als ik het wiel beweeg heeft die veel speling maar die speling komt niet vanuit de wielmeenemer maar vanuit de dogbone of de cup, ik denk zelf de cup of het lager. Van de E-Revo ken ik deze partes wel maar de Savage heb ik net en nog niet uit elkaar gehaald.

heb je een linkje van de integy?

auto heeft paar keer gereden maar en ziet er als nieuw uit, dan al een lager defect? Draait verder wel soepel en hoor niets.

de stock kap gaat wel het langste mee ;)
ik had ooit een proline hummer kap gespoten en na 1 middag flink jumpen helemaal kapot :(
rij nu nog steeds met de stock kap ,wel wat verstevigt met ducttape :D

Ja de stock kappen gaan het langs mee maar vind ze lelijk.

Heb net van de zwart/blauw/zilvere standaard kap alle stickers eraf gehaald, ook de raamstickers, koplampen, grill, achterlichten etc. helemaal met stickerverwijderaar alle resten verwijderd en vind dat er al beter uitzien moet ik zeggen.

Wil de keverkap weer van Proline of de Hummerkap, maar de Hummer lijkt mij een stuk gevoeliger voor schades omdat deze zo vierkant is.

de stock kap gaat wel het langste mee ;)
???????????????? dat meen je nu toch niet haha, komaan... :)

pro-line kappen daarentegen... die hummer kap miss niet alhoewel, de kwaliteit is hetzelfde als de rest dusja en de kappen van hpi zijn de helft zo dik dus ik snap niet dat je er zo lang mee doet ;)

nuja als je een leuke kap zoekt, zeker es de f650kap checken van proline, is ook ietsje groter dus alles zit goed beschermd.

ja f650 kap is wel een van de beste,het probleem bij de hummer is dat hij te vierkant en te hoog is.als hij een klap krijgt scheurt hij gewoon op de rechte hoeken.
volgende word dan ook een f650 want die past ook mooier op de xl.

Back