Brushless 1/8 HPI Savage

Die had ik idd ook gezien, maar heb betere aanbiedingen voorbij zien komen in het verleden.
Ook niet echt in voor een bijna stock 2350. Ga voor een HP.

Toch bedankt voor t mee zoeken, stel ik zeer op prijs.

Wat is eigenlijk het verschil tussen de HP en de 2350?? Ik heb 2 x een HP denk ik??? HP is het eerste model van de FLUX??

Ik zou het geen "hele andere auto" willen noemen, de wielbasis is alleen wat kleiner. Iets dat niet veel mensen weten, het is ook een kleiner verschil dan de motor/ESC combo.

Gisteren de Flux overgekocht van aestiva, dus ik zal me zo nu en dan nog wel een keer melden in dit topic.

@aestiva, bedankt voor de prima afhandeling, ben er blij mee. Was ook gezellig trouwens.

Ha geen probleem. Mis de auto nu al... niet zozeer het rijden, maar het er naar kijken :)

Nu nog opzoek naar een Vorza Flux/Erbe

Goed daar gaat ie dan. Eerste opstakel met de nieuwe setup.

Bind probleem met de Blur ESC van Savage Flux i.c.m. Spektrum DX3s met een SR300 ontvanger.
Bind van de Spektrum in de ERBE ging in één keer goed.
Bind in de Savage ging moeizaam maar na een paar keer proberen lukte het toch. Maar omdat de singlestuurservo tegengesteld stuurde heb ik het kanaal gereset en dacht opnieuw te binden. (Ik weet het nu, servo kan je op de zender wijzigen, tja).

Het is nu als volg, tijdens het bind proces klik ik op bind op de zender, deze bind met de ontvanger en de stuurservo werkt (nu ook juist, lol).
Alle lampjes op de regelaar knipperen, bij vooruit groen en bij achteruit rood, maar geen aansturing van de motor.
Na het uit en weer aanzetten van de regelaar herkennen de zender en de ontvanger elkaar niet meer en moet ik weer opnieuw beginnen met het zelfde resultaat.

Als ik de Traxxas zender en ontvanger van de Erbe op de Blur regelaar Kalibreer werkt alles wel gewoon goed.

Heb het www afgezocht, maar kan (met mijn zoekopdrachten) niet veel wijzer worden.

Dus bij deze HULP!! a.u.b. wil zo graag rijden met mijn nieuwe aanwinst.

Thanks in advance.

Laatst bewerkt:
Probeer een ander modelgeheugen op de zender en bind opnieuw, modelgeheugen wil nog wel eens corrupt worden of zijn door onbekende oorzaak

Probeer een ander modelgeheugen op de zender en bind opnieuw, modelgeheugen wil nog wel eens corrupt worden of zijn door onbekende oorzaak

Ik heb ze inmiddels alle 9 gehad, zonder resultaat. (kanaal 1 is voor mijn Revo en daar blijf ik liever vanaf)
Volgens mij bind de zender wel met de ontvanger, stuur doet het gewoon, alleen de regelaar neemt het signaal van de ontvanger niet op. Wat ie overigens wel 1 keer heeft gedaan.
Ti's mij een raadsel.

Toch mijn dank.

Het is opgelost en (uiteraard) het was (achteraf) simpel. KALIBREREN!! Met dank aan TweeterPatje !!! Wat ben ik toch een noob.
Omdat ie het voor de reset "gewoon" deed, heb ik er na de reset niet bij stil gestaan om te kalibreren. Tja zal er niet te veel woorden aan vuil maken. (heb het schaamrood nog op de wangen staan).

Q racing bedankt voor het meedenken.

Heb dus eindelijk kunnen rijden!! Het was geweldig!

Achhh dat het een paar dagen stil is in een topic kan ook hier weleens gebeuren hoor.......

Tis niet zo dat je verplicht bent om elke dag wat te plaatsen.

Back