Heb laatst 't Alza racing 5T chassis binnen gekregen. De gearbox zit op precies dezelfde plek als de originele Savage 5T hem heeft. de dogbones zijn dan ook precies even lang.
Nu heb ik op m'n Savage ook Baja wielen gezet (had ja origineel 4x de voorwielen van een 5T. heeft nu een setje Bow Ties. met de smalle voorwielen en de brede achterwielen.
Alleen nu is het geheel uiteraard vrij log geworden.. weet niet of die 1515 het wel goed gaat trekken.. dus wil alvast opties gaan bekijken voor een andere motor.
Wil de MMM regelaar er in houden iig. Zat zelf te denken aan een 1717 oid.
Iemand hier misschien goede suggersties voor motor + passende mount?
Die 1515 kan dat aardig trekken hoor, ik stond er ook versteld van hoe mijn Alza brouwsel nog van de plaats kwam (helemaal op 6s). Ik had wat el-cheapo banden er op geschroeft en als je een beetje gaat scheuren gebeurd er dit met de velg

Ik heb ook al een 1717 klaarliggen voor deze auto maar nog niet de behoefte gehad om deze er in te bouwen. Die gast van Alza kan je motorsteunen leveren voor een stuk of 7 motor formaten (inclusief de 1717, 1515, Leopard etc.) (zie Motormount Various Sizes (1 pair) - Alza-Racing).