Brushless 1/8 HPI Savage

Lekker velgjes met offset en dan Badlands erop knallen...

Gripgripgrip.. Alleen ff je preload van je shocks verwijderen. Dan ligt ie net ff lager en heb je niet zoveel last van griproll.

dit gaat mij net even te snell?? haha wat bedoel je met ofset en badlands? en wat kost dit omgeveer?

Lekker velgjes met offset en dan Badlands erop knallen...

Gripgripgrip.. Alleen ff je preload van je shocks verwijderen. Dan ligt ie net ff lager en heb je niet zoveel last van griproll.

Offset is dat je banden net ff iets verder uit elkaar komen te staan. Dus je Flux is dan iets breder..

En Badlands :

Pro_Line_Badland_4d00cb7c9787b.jpg

@caretaker hmm ziet er nice uit wat kost dit grapje ongeveer? en je savage word iets groter?

De savage wordt er niet groter van . De banden zijn ongeveer het standaard formaat.

Alleen als je een Offset wiel gebruikt zoals een Rulux dan kun je je savage iets breder maken.

Dit is het verschil als je offset wielen neemt. Deze geeft je 2mm meer aan beide kanten maar er zijn meen ik ook half-inch offset velgen. Die zouden je dan iets meer dan 2.5cm geven in totaal.
132253d1144925672-kyosho-v-one-rrr-2mm-offset-explained.jpg

is dit moeilijk in elkaar te zetten? off valt dat mee?

en wat kost dit setje?

Moeilijk in elkaar zetten?? De velg heeft de offset ingebouwd Dus gewoon een band op de velg plakken en klaar..
En vergeet de band niet te tapen....

Prijzen moet je zelf even naar op zoek gaan..

Rulux velgen zijn van J-Concepts en de badlands zijn van Proline Racing .

Die Westcoast bedoelt idd..
Alleen zie ik er geen half offsets bij staan..
Deze zijn allemaal standaard offset.

Imex heeft ook nog velgen en anders moet je ff bij Axialracing kijken..
Die zijn ook erg goed..
En als je voor bijvoorbeeld Big Joe's zou gaan dan moet je kijken naar oversized wheels.. Deze zijn een stuk breder dan de standaard wielen.

Ik had een reactie geplaatst maar niet gezien dat er meerdere paginas waren. Kon daarna mijn reactie niet verwijderen dus toen de txt even verwijderd. Of weet iemand hoe je reacties kunt verwijderen met Tapatalk?

Laatst bewerkt door een moderator:
OOOOW vandaar... :)
Sorry maar ik ben niet bekend met Tapatalk...

Leuk apparaatje trouwens die transformer.. Handig ook met zo'n toetsenbord erbij..

@MightyWiggy, ik zoek geen banden hoor.

We waren aan het kijken wat Denizz zou kunnen gebruiken..

Maar alsnog bedankt voor je reactie..

Back