Brushless 1/8 HPI Savage

Nee, was slecht soldeerwerk (van mij) verwacht ik.

Mijn Savage was weer KONING. Een LiPo of 6 gebashed en enkel een klein plastic onderdeeltje kapot gekregen. Love this car.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je tegen dh ook gezegt dat hij niet kan rijden nard ?bij iedereen die een bevelgear stript geef je dat commentaar ;)

Ziet er iig uit alsof jullie weer een lekker dagje hebben gebashed met de fluxxen :D

Heb je tegen dh ook gezegt dat hij niet kan rijden nard ?bij iedereen die een bevelgear stript geef je dat commentaar ;)
Oja? Zou zo maar kunnen kan het me niet meer herinneren. Als je netjes van het gas gaat voor je land en niet met stil staande wielen land klopt het wel een beetje.

DH had echter de stock rot diffs erin zitten dus die gaan we binnenkort eens vervangen voor HD's.

Ik heb mijn Savage compleet uit elkaar liggen op de diffs en shock na. Alles is schoon behalve voorheen genoemde.

DH, we moeten eens een bash dagje daar organiseren en dan contests van hoog en ver jumpen doen :D

DH had echter de stock rot diffs erin zitten dus die gaan we binnenkort eens vervangen voor HD's.

DH, we moeten eens een bash dagje daar organiseren en dan contests van hoog en ver jumpen doen :D

Komt er ook nog bij dat ik 2 dagen met alleen rear wheel drive heb rond gereden...

Er zullen zeker genoeg bashdagen komen! :D Weer de BMX baan onveilig maken! Airtime!!

3e8c8953-3810-e8e5.jpg

3e8c8953-3805-182a.jpg

DH, dat moet wel goed komen, Haha.

Patrick, eigenlijk wel. Deze body gebruik ik nu al 2 jaar of zo. Sommige verslijten de stock body binnen twee weken, weet niet wat ze er mee doen maar ik vind hem van redelijk goede kwaliteit. Heb hem wel vanaf het begin vol getaped aan de binnenzijde.

Tristan, even Googlen. Binnen NL zal er weinig te halen zijn.

Denk dat ik hem morgenavond weer in elkaar ga zetten, mits ik de tijd heb.

Back