Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
uw accu bakken versteken zodat de kant die open gaat naar buiten is dan kan je makkelijker u accu' erin steken.Ik heb net m'n Traxxas Summit na 2 jaar verkocht voor een HPI Savage Blur, wat me als eerste opvalt: heeeerlijke aandrijflijn, veel minder speling dan bij Traxxas waardoor er zoveel kapot ging.
Ik heb voor nu een 2-tal vragen:
1. Ik heb al m'n accu's al door de lucht zien vliegen, de standaard klemmetjes werken totaal niet om de accu houder dicht te houden. Wat is de beste manier om dit te fixen?
2. Wat is de beste manier om de truck iets stabieler te maken. Verlagen evt? Of bredere banden? Er zitten nu de originele banden op, moet m'n ProLine Big Joe's nog proberen
Voor de rest echt een -brute- auto![]()
Goedemorgen:wink:,
ik ben van plan om mijn savage 21 om te bouwen naar brushless. nu heb ik een mooie set gezien bij kershaw designs. mijn vraag nu is heeft iemand hier op het forum ervaring mat de spullen die van kershaw zijn. zelf zat ik te denken om in ieder geval toch de originele flux batterij boxen erbij te kopen en ook op aanraden van patrick de dogbones te vervangen door die van een flux.
dit zijn de onderdelen die ik in gedachten had:
Kershaw Designs - Savage Brushless Conversion
Kershaw Designs - Savage Bulletproof Diffs
Kershaw Designs Gen 3 - 6S LiPo System
alvast bedankt
Dennis