Ah oke. Ik zie het wel.
De verlichting kan ik altijd nog toevoegen. Ik ben van plan met deze body onroad te gaan, als ik de onroad banden heb, de sway bar kit en de auto wat heb verlaagd naar de grond zal de auto niet zo snel meer omkantelen. Door de onroad banden weet ik bijna wel zeker dat ik een stuk meer controle over de auto heb dan nu.
Ik zal dan de plekjes waar de verlichting zit op de body afplakken bij het verven. Dan plak ik later stickers erover heen. Dan kan ik altijd nog overstappen naar light buckets als ik deze later een beetje kan maken.
Ik wil m'n auto ook verlagen, hij staat erg hoog. Ik had hem eerder al verlaagd, en ik moest weer denken aan hoeveel grip mijn E-Revo Brushless had. Ik stond versteld van het feit dat de Savage zo enorm veel grip had. Ik geniet meer van m'n auto als hij lager ligt, en dit had ik gedaan door de clipjes bij de schokbrekers te verwijderen. Als ik er te veel verwijder is de veer op een gegeven moment te kort, dus als ik een wheelie trek dan vliegen de voorste veren altijd omhoog...en hierdoor belanden ze niet goed terug in de cups waardoor ik telkens cups verloor. Ik heb nu de clipjes weer erbij gedaan, maar ik moet wel wat langere veren hebben denk ik dus?
Welke raad je aan? Op de HPI site staat zo ver ik weet niet de afmeting van de veringen die ik heb, ik heb gewoon de standaard veren...